دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای روش و اصول صحیح مطالعه برای کنکور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای روش و اصول صحیح مطالعه برای کنکور

راهنمای روش و اصول صحیح مطالعه برای کنکور کاردانی , کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکتری

کنکور! واژه ای آشنا برای همه ی آنان که علم را بر ثروت ترجیح داده اند, و یا قصد استفاده از علم برای رسیدن به ثروت را دارند! دروازه ای بلند و ستبر که گذشتن از آن یا منوط به تلاش و پشتکار و دود چراغ خوردن است (دانشگاه های دولتی) و یا منوط به داشتن پول و یه کوچولو تلاش (دانشگاه های آزاد و غیره)!

مدت هاست بر آنیم تا بنا به رسالت خود , مقاله ای مختصر و مفید ولی در عین حال کامل, جامع و کاربردی من باب "روش و اصول صحیح مطالعه کنکور" تهیه نماییم تا با روش و زبانی ساده و بدور از پیچیده گی و قُلومبه گویی, رموز موفقیت در کنکور های سطوح مختلف علمی چون "کاردانی یا فوق دیپلم", "کارشناسی یا لیسانس", "کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس" و "دکتری یا phd" را بصورت یکپارچه بیان نماید. کاری که شاید برای نخستین بار است در بین سایت های پارسی زبان ایرانی انجام میشود, چرا که تا پیش از این برای هر مقطع تحصیلی یک نسخه ی خاص از سوی مشاوران تجویز میشد.

برای رسیدن به این مهم, بنده ی حقیر, از مساعدت و مشاوره ی افراد متعددی در رشته های گوناگون و در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه های دولتی, آزاد و حتی بین الملل بهره برم, که جا دارد پیش آ پیش از تک تک این عزیزان سپاس گذاری نمایم, و این دانسته ها را دسته بندی و یکپارچه کرده و در نهایت با دانسته های اندک خود درآمیخته و از فیلتر دین و علم عبور داده و در آخر حاصل آن, چیزی شد که اینک پیش روی شما خوبان است.

کلمات کلیدی: اصول مطالعه، آموزش کتاب خوانی، راهنمای کتاب خوانی، اصول مطالعه برای کنکور، رمز موفقیت در کنکور، روش و اصول صحیح مطالعه کنکور، کنکور،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.