دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جهان اندیشه ی من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جهان اندیشه ی من

اینکه معلولیت برخی را برای شما خواننده عزیز گوشزد می کنم. بخاطر این است که بگویم، شما که دوست عزیز جسمی سالم دارید ولی خودتان را ضعیف می پندارید و غم و غصه های زیادی را می خورید. خودتان را ناامید نکنید و ضعیف و ناتوان نپندارید و انگیزش و هیجان خودتان را برای زیستن و کسب موفقیت از دست ندهید و دست از تلاش برندارید و متوجه باشید که افرادی از نظر جسمی، ضعیف تر و ناتوان تر از شما هستند که با وجود نواقص و کاستی های جسمانی دست به سعی و کوشش زده اند و می زنند و در سایه اراده قوی و تقویت روانی خودشان، پیگیر خواسته ها و آرزوهای خود هستند و درصددند خلاقیت و موفقیت خودشان را در علایق خودشان نشان دهند. پس چرا شما دوست عزیز با وجود تن سالم و روان سالم، احساس افسردگی و بی حوصلگی و ناتوانی و ناامیدی می کنی؟ آیا واقعاً آنچه را که در اختیار داری، خوب شناخته ای، از امکانات پیدا و پنهان خودت آگاهی داری؟ آیا واقعاً از آنچه داری استفاده می کنی؟ آیا می دانی و باور داری که می توانی، خودت را تغییر دهی و دست به کارهایی بزنید که می تواند، به زندگی شما رنگ و صفایی تازه ببخشد و مسیر سرنوشت شما دستخوش تغییرات مثبتی گردد؟ دوست عزیزم استفاده کن از آنچه داری و بشناس و قدر بدان آنچه را که داری! اندرون شما دنیای بزرگی است که سرشار از نیرو و انرژی و استعداد است، بکار بگیر گوشه ای از استعداد های خودتان را، باور داشته باش، شما دست کمی از بقیه نداری و شما هم می توانید خوش بدرخشید و آگاه باش که چیزهایی برای خوش درخشیدن دارید و آن چیزها نزد خودت است.

کلمات کلیدی: جملات حکیمانه، سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، معلولیت جسمی، مشکلات معلولیت، اندیشه های یک معلول، توانایی های یک معلول، دانلود کتاب روانشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.