دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب همه چیز درباره ژست های حرفه ای در عکاسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب همه چیز درباره ژست های حرفه ای در عکاسی

ژست گرفتن چیزی جز زبان بدن نیست. انگشتی که جایی را نشان می دهد، شانه های افتاده، سر پایین و... هر کدام می تواند بیانگر حالت ها و خصوصیات شخصیتی فرد باشد. اصولا ژست گرفتن سوژه را عکاس می بیند و کنترل می کند و باید به سوژه خود بیاموزد چگونه احساسات خود را در تصویر به نمایش بگذارد حتی به این شیوه می توان از فرد شخصیتی متفاوت به نمایش گذاشت.

در این کتاب تصویری با تکنیک ها و حالتهای حرفه ای و شیک در عکاسی آشنا خواهید شد، که با بکارگیری این تکنیک و اصول می توانید عکسهایی حرفه ای تر و زیباتر داشته باشید. امیدوارم از این کتاب خوشتون بیاد.

کلمات کلیدی: عکاسی، ژست عکاسی، ژست پرتره، آموزش عکاسی، ژست عروس و داماد، دانش و رندگی، کتاب های دانش و زندگی، زاویه عکس، ژست حرفه ای، عکس حرفه ای، عکاسی حرفه ای، نحوه ژست گرفتن در عکس، ژست های حرفه ای در عکاسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.