دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سفرنامه عکاس جوان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سفرنامه عکاس جوان

کتاب سفرنامه عکاس جوان نوشته‌ی داوود موسوی و اوا کائون، راهنمایی ا‌ست که به نوجوانان کمک می‌کند تا خود و محیط اطرافشان را بهتر ببینند و بشناسند.

این کتاب نوجوانان را به جستجوگری و پرسشگری تشویق و به آ‌ن‌ها کمک می‌کند تا داستان‌ها و احساسات‌شان را در قالب تصویر با دیگران در میان بگذارند. این اثر از عکاسی و داستان‌گویی تصویری استفاده کرده تا علاوه بر آموزش یک هنر به نوجوانان، آن‌ها را با حقوق و دنیای اطراف خود آشنا کند.

روشی که در این کتاب برای آموزش انتخاب شده به نوجوانان نقش فعالی در یادگیری می‌دهد. نوجوانان تنها خواننده، گیرنده و منفعل نیستند بلکه در فرآیند یادگیری به صورت فعال حضور دارند. با انجام پروژه‌های آن شما متوجه خواهید شد وقتی که رویاپردازی، تخیل، احساسات، داستان‌گویی و عکاسی را یک‌جا و باهم استفاده کنید چه اتفاقی می‌افتد.

در بخشی از کتاب سفرنامه عکاس جوان می‌خوانیم:

کار شما از همین الان جست‌وجو کردن است. مأموریت شما دقیق دیدن، توجه به خودتان و دنیای اطرافتان و عکاسی است. همه چیز را یادداشت کنید. چیزهایی را که علاقه دارید جمع کنید. به شکل‌ها و خط‌ها توجه کنید. به چهره‌ها دقیق شوید. عکس بگیرید و الهام‌بخش دیگران باشید.

کلمات کلیدی: عکاسی، عکاسی نوین، عکاسی مقدماتی، دانلود کتاب آموزش عکاسی دیجیتال، عکاسی مستند، عکاسی مستند هنری، عکاسی مستند اجتماعی، نکات عکاسی، دانلود آموزش عکاسی pdf، آموزش عکاسی، آموزش عکاسی به کودکان، عکاسی کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.