دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هاینریش بل و نویسنده ایرانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هاینریش بل و نویسنده ایرانی

کتاب هاینریش بل و نویسنده ایرانی به قلم علی آرام، داستان زندگی مردی است که به دور از خانواده و وطن و در کشوری غریب روزهای سختی را سپری می‌کند.

در بخشی از کتاب هاینریش بل و نویسنده ایرانی می‌خوانیم:

این بار خانمی که تازه می‌خواست خرید کنند، زیر نظر گرفتم. پیش از آن‌که داخل فروشگاه برود، راهش را سد کردم و بار دیگر با شهامتی باور نکردنی پیشنهاد فروش کوپن را دادم. او نیز با مهربانی منظورم را فهمید. اما با افسوس گفت، فقط قصد خرید دو مارک دارد و کمی دمغ شدم، اطراف می‌پلکیدم تا فرد مناسبی پیدا کنم. مدتی گذشت اما خانم مسنی پیدا نکردم، زمان به‌سرعت می‌گذشت؛ مردم زیادی به فروشگاه می‌رفتند و با گاری‌های پر بیرون می‌آمدند، اما من هنوز نتوانسته بودم کسی را پیدا کنم تا ده مارک کوپن به او بفروشم. گرچه در زندگی هیچ وقت معامله‌گر خوبی نبودهم، اما فکر نمی‌کردم فروختن دو کوپن پنج مارکی این اندازه دشوار باشد.

این‌بار رفتم سراغ خانمی که با واگن بزرگی قصد خرید داشت. این یکی ظاهرش نشان می‌داد می‌خواهد خرید حسابی کند. هنوز خیلی نزدیک نشده بودم که گفتم: «ببخشید خانم...»  و برگشت و با چنان قاطعیتی گفت: «بله؟!... » که دست و پایم را گم کردم. دیگر از آن اعتماد به‌نفس چند لحظه پیش خبری نبود. با هر سختی بود سعی کردم به‌خود مسلط شوم، آن وقت کوپن‌ها را نشانش داد و گفتم: «به خاطر مسافرت... مجبورم این‌ها را بفروشم... شاید شما بخواهید با آن خرید کنید و پولش... » اخم‌هاش تو هم رفت و با شک و تردید گفت: «خیر آقا من دلال نیستم.»بعد هم راهش را گرفت و رفت.

جواب آن خانم را چنان ناامید‌کنانه یافتم که تصمیم گرفتم از خیر معامله کردن بگذرم. اما در همان لحظه پیرزنی بهم نزدیک شد و پرسید چه مشکل دارم، پیش از آن‌که زیاد توضیح بدهم، گفت که همه چیز را شنیده و حاضر است باهام معامله کند. خلاصه بعد از چانه زدن‌های زیاد قبول کرد کوپن‌ها را در مقابل هفت و نیم مارک بخرد. درست که در این معامله به اندازه دو و نیم مارک متضرر شده بودم، اما خوب معامله است، سود و زیان دارد. حالا اگر همیشه من در معامله زیان می‌کنم، مقصر خودم هستم. اما چیزی که مهم بود، می‌توانستم به آرزویم برسم.

به سرعت خودم را به رستوران رساندم. دخترخانم جوانی مرا به سوی میز خالی راهنمایی کرد، بدون این‌که نگاه‌مان با هم تلاقی کند از من پرسید که چه میل دارم. خواستم کمی بهم فرصت دهد تا فکر کنم....
 

کلمات کلیدی: داستان اجتماعی، دانلود داستان اجتماعی، دانلود کتاب هاینریش بل و نویسنده ایرانی، دانلود pdf کتاب هاینریش بل و نویسنده ایرانی، Heinri Boll،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.