دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان کوته فکران جامعه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان کوته فکران جامعه

کتاب رمان کوته فکران جامعه نوشته‌ی احسان کیان فرد، داستان زندگی نابینایی را روایت می‌کند که به دلیل معلولیت از کودکی از خانواده طرد شده بود اما در آینده با پشتکار و تلاشش توان و قدرت خود به رخ جامعه و خانوده می‌کشد.

کتاب پیش رو، نه به منظور ایراد گرفتن به مردم جامعه، بلکه به دلیل افزایش سطح فکری و فرهنگی جوانان که در شرایط حساس زندگی قرار دارند، نوشته شده است. این کتاب داستان فردی نابینا را نمایش می‌دهد که در مسیر زندگی پرفرازونشیب خود راه‌های بسیار دشواری را طی می‌کند و مواردی را با چشمان نابینا می‌بیند که افراد بینای جامعه از درک آن عاجزند.

در بخشی از کتاب رمان کوته فکران جامعه می‌خوانیم:

قبلا در مورد این آدم‌ها شنیده بودم. می‌دانستم که با دستفروشان خیابانی سر و کله میزنند و اجازه کار کردن را از آن‌ها سلب می‌کنند. ولی نه تا این حد بی رحم، که با یک زن بی‌پناه که از سر نیاز به این کار روی آورده، چنین برخورد کنند. آن زن اگر سایه‌ای بالای سر خود می‌دید دیگر دلیلی نداشت که برای گذراندن امورات زندگی به چنین شغلی روی آورد. و با مردانی که شرافت را به باد فنا داده‌اند رو در رو شود. دیگر لازم نبود صدای گریه‌هایش گوش فلک را کر کند و زنانگی‌اش را برای لقمه‌ای نان خدشه‌دار کند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان اجتماعی ایرانی، داستان ایرانی، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، رمان ایرانی، دانلود داستان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، دانلود کتاب داستان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، داستان اجتماعی، رمان فارسی، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، رمان اجتماعی رایگان، دانلود داستان رایگان، دانلود داستان رایگان، دانلود pdf کتاب رمان کوته فکران جامعه، دانلود رایگان کتاب رمان کوته فکران جامعه، دانلود پی دی اف کتاب رمان کوته فکران جامعه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.