دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب من و تو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب من و تو

کتاب من و تو اثری برجسته و درخشان از ادبیات ایتالیاست که به قلم نیکولو آمانیتی به رشته تحریر درآمده. در این اثر داستان زندگی خواهر و برادری در طی چند روز به تصویر کشیده می‌شود که بحران‌هایی زندگی آن‌ها را دگرگون می‌کند.

ماجرای کتاب من و تو از این قرار است: دختری جوان که سال‌ها با والدین خود مشکل داشته و به همین جهت نیز، دور از آن‌ها به زندگی ادامه داده، یک شب، بر اثر تصمیمی مرموز، مخفیانه به زیرزمینِ خالی از سکنه‌ی خانه‌ی مادری می‌رود تا مدتی را در آنجا به سر بَرَد. در همین حین و به طور اتفاقی، گذر برادر کوچک‌ترِ دختر نیز به این زیرزمین تنگ و تاریک می‌افتد! از قضا او نیز طی تصمیمی مشابه، قصد دارد چند روزی را به دور از خانواده، در این مکانِ دور از انظار سپری کند. در ظاهر همه چیز خوب به نظر می‌رسد. اصلاً چه چیز از این بهتر که خواهر و برادری جوان چند شبی را بی‌مزاحمت خانواده، کنار یکدیگر زندگی کنند؟ اما افسوس که با پیش رفتن داستان، این قضاوت خوشبینانه‌ی اولیه خیلی زود رنگ می‌بازد. چرا که اولاً، درمی‌یابیم خواهر و برادرِ داستانِ ما گذشته‌ی بس تیره و تاری داشته‌اند؛ به نحوی که در حال حاضر، ابداً چشم دیدن همدیگر را ندارند! دوماً، متوجه این واقعیت می‌شویم که هیچ‌کدام از آن‌ها در شرایطی عادی پا به این زیرزمین مخفی نگذاشته‌اند. بلکه مشکلی اساسی بوده که هر دوشان را در زمانی واحد، به فکر پناه جُستن در این مکان انداخته.

در بخشی از کتاب من و تو می‌خوانیم

با بازوهایی حلقه‌زده دور چوب‌اسکی‌ها ساک کفش‌ها در دست و کوله‌پشتی به دوش، مادر را دیدم که دور می‌زد. با او خداحافظی و صبر کردم تا بی‌ام‌و روی پُل ناپدید شود. مستقیم به سمت خیابان ماتزینی رفتم. ساختمان رای را رد کردم. در پنجاه‌قدمی خیابان لانا سرعتم را کم کردم.

قلبم به‌شدت می‌زد. دهانم تلخ بود؛ انگار یک رشته مس لیس زده باشم. آن‌همه بار جلوِ حرکتم را می‌گرفت و درون کاپشنم مثل سونا شده بود. وقتی به تقاطع رسیدم، سرم را به گوشه‌ی دیگر چرخاندم.

کلمات کلیدی: داستان و رمان روانشناسی خارجی، ادبیات مدرن، دانلود رمان روانشناختی، رمان روانشناختی، رمان خارجی معروف، رمان معروف خارجی، دانلود داستان خارجی، داستان خارجی، ادبیات ایتالیا، داستان ترجمه شده، داستان ایتالیایی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.