دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده

 کتاب صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده به قلم احمدرضا صالحی، داستان هیجان‌انگیز و فوق‌العاده جذاب پسری به نام آریا را به تصویر می‌کشد که طی ماجراهایی هویت جادویی خودش را کشف می‌کند و وارد داستان‌هایی اسرارآمیز و خطیر می‌شود.

داستانِ کتاب میدگارد، حول محور پسری به نام آریا می‌گردد. سلسله ماجراهای هیجان‌انگیز و شگفتی‌آوری که این پسر جوان در مقام قهرمان داستان پشت سر می‌گذارد، از زمانی آغاز می‌شود که او، طی رویدادی مرموز، به پری‌زادگیِ خود پی می‌برد! ماجرا از این قرار است که آریا، بر خلاف آنچه ظاهرش نشان می‌دهد، نه کاملاً انسان، بلکه پری - انسانی جادویی‌ست. واقعیتی که متأسفانه یا خوشبختانه، برای او ماجراهای خیالیِ فراوانی رقم خواهد زد. آخر، در عالم جن و پری، نادیده گرفتن «خون و اصالت»، امری ناممکن می‌نماید...

در بخشی از کتاب صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده می‌شنویم

هر دو از ابتدای همان خیابان طولانی به طرف میدان وسط شهر حرکت کردند. چند دقیقه‌ی بعد، آن‌ها قطمیر را کمی جلوتر از محل کارش یافتند. او تازه کار روزانه‌اش را تمام کرده بود و تصمیم داشت به سارگن برود که آریا و تینا زحمت را برای او کم کردند. تینا با دیدن او فوراً به طرفش دوید و خودش را در آغوش او رها کرد و با ناز دخترانه‌ای گفت:

- دلم واسه‌تون تنگ شده بود.

کلمات کلیدی: داستان و رمان علمی و تخیلی ایرانی، مجموعه کتاب میدگارد، رمان میدگارد 1، کتاب میدگارد جلد اول، کتاب دره طلسم شده، داستان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان فارسی، داستان فانتزی، ادبیات ژانر، دانلود داستان علمی تخیلی، رمان ترسناک، داستان و رمان علمی و تخیلی نوجوان،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.