دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مبارز راه عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مبارز راه عشق

کتاب مبارز راه عشق نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، شامل آموزه و مطالبی است که به ما کمک می‌کند تا خود و زندگی را بهتر درک کنیم.

هرچه مدرک‌ها بیش‌تر می‌شود دست‌یابی به درک نیز دشوارتر می‌شود همانند افزایش بیماری‌ها با وجود گسترش مراکز درمانی و فرورفتن آب با افزایش امکانات حفاری. برای این‌که در راه عشق گام بگذاری نیاز است نیاز به خودشناسی را حس کنی و پذیرا باشی. خودشناسی نیاز همه انسان‌هاست؛ ولی اگر به نیازهای موجودات فروتر از انسان بپردازی، نیازی به خودشناسی نخواهی داشت. ما به مهارت‌ها و ورزش‌های گوناگون می‌پردازیم، در حالی که قلب نیز یک عضو مشترک در میان ماست و همه ما به پرورش دادن آن نیازمندیم.

در بخشی از کتاب مبارز راه عشق می‌خوانیم:

درباره وجدان، زیاد تبلیغ کرده‌اند. شاید تو نیز آن را برای نخستین بار از زبان پدر و مادر، پدر بزرگ و مادربزرگ شنیده، و سپس در فیلم‌ها و داستان‌ها پی گرفته باشی، وجدان، افراد را به خاطر کارهای بدشان محاکمه می‌کند. اما می‌بینی که وجدان، در دنیای واقعی و نه دنیای فیلم‌ها و داستان‌ها، بیشتر سراغ آدم‌های خوب به خاطر کارهای معمولیشان می‌رود و گویی کاری به آدم‌های بد ندارد. پیشنهاد من این است که به جای تشریح ساختار وجدان، تبلیغات را برای وجدان، متوقف کنیم، یک آدم معمولی اگرچه کار کند، و اگرچه سخت کار کند، باز وجدان سراغ او می‌رود؛ ولی یک آدم کش حرفه‌ای، دیگر وقت این چیزها را ندارد.

کلمات کلیدی: چگونه خود رابشناسیم، خودشناسی، مهارت های زندگی، کتاب خودشناسی pdf، راه شناخت خود چیست، دانلود pdf کتاب مبارز راه عشق، دانلود رایگان کتاب مبارز راه عشق، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، خودسازی، تغییر زندگی، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.