دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی دیوانه‌های فوتبال

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی دیوانه‌های فوتبال

کتاب صوتی دیوانه‌های فوتبال از دومینیک آتون و دنی دایر، شامل نُه فصلِ جستارگونه است که اغلب آن‌ها رفتارهای افراطی و عجیب و غریب هواداران افراطی را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

فوتبال و طرفداران دوآتشه‌ی آن همواره موضوعی جالب توجه برای بررسی‌های مردم‌شناختی بوده‌اند. در همین زمینه، مشتاقیم کتاب صوتی دیوانگان فوتبال از دومینیک آتون و دنی دایر را خدمتتان معرفی کنیم: اثری توأمان آموزنده و جذاب که شما را با پدیده‌ای عجیب و غریب آشنا می‌کند، پدیده‌ای که می‌توانیم آن را با الهام از نام اثر حاضر، «جنون فوتبالی» بنامیم؛ جنونی که باشگاهی را به تمام زندگی یک انسان بدل می‌کند؛ جنونی که طرفداری از این و آن تیم را به مرتبه‌ی تعصبی مذهبی می‌کشاند؛ جنونی که اگر کنترل نشود، گاه حتی بیم آن می‌رود که به شدیدترین اشکال خشونت‌ورزی در مبتلایان منتهی شود... آری، عشق فوتبالی نزدِ بسیاری، رنگ و بویی از جنون دارد. بررسی مصداق‌های واقعی این جنونِ عاشقانه، موضوع کتاب دیوانه‌های فوتبال بوده است.

در بخشی از کتاب صوتی دیوانه‌های فوتبال می‌شنویم:

همه‌ی ما احساس می‌کردیم که برزیل نقطه‌ی عطفی در ماجرای تور دنیای ما به حساب می‌آید. این برای نخستین بار بود که از شروع سفرمان اروپا را ترک می‌کردیم و همان‌طور که زمستان سرد و خاکستری اروپا را با آسمان صاف و آفتاب طلایی تابستان در آمریکای جنوبی عوض می‌کردیم، می‌دانستیم که آن‌چه دنبالش هستیم هم در اینجا با شرایط قبلی در اروپا تفاوت خواهد داشت.

کلمات کلیدی: جامعه شناسی، خاطرات، متعصب ترین هواداران فوتبال، هولیگان های فوتبال، افراطی ترین هواداران فوتبال، خشن ترین تماشاگران فوتبال، جامعه شناسی فوتبال، فوتبال و سیاست، معلومات درباره فوتبال،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.