دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب از صفر شروع کن

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب از صفر شروع کن

کتاب از صفر شروع کن نوشته‌ی دن مکس ول، راهکارهایی را به شما نشان می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون هیچ سرمایه‌ای کسب‌وکار خود را راه بیندازید و به هدف دلخواهتان دست یابید.

شاید داشتن یک کسب‌وکار موفق را رؤیا بدانید، زیرا هیچ سرمایه‌ای ندارید که بخواهید روی آن حساب باز کنید. احتمالاً در ذهن شما راه و رسم موفقیت با پول و سرمایه گره خورده است. اما در اشتباهید! کتاب از صفر شروع کن (Start From Zero) دقیقاً برای این به بازار آمده تا به شما نشان بدهد می‌توان از صفر شروع کرد و باز هم به موفقیت رسید.

در بخشی از کتاب از صفر شروع کن می‌خوانیم:

اگر قرار بود من یک تجارت که ماهانه صدهزار دلار درآمد دارد را به شما بسپارم، آیا می‌توانستید آن را اداره کنید؟ اگر قرار بود من یک تجارت که ماهانه ده‌هزار دلار درآمد دارد را به شما بسپارم چه؟ آیا می‌توانستید آن را اداره کنید؟ خیر، نمی‌توانستید. مگر اینکه قبلاً برایش آموزش دیده باشید.

بنابراین به جای اینکه فقط به‌ فکر داشتن درآمد بالا باشید، سعی کنید به فردی بدل شوید که توانایی اداره‌کردن چنان درآمدی را داشته باشید. اگر به‌چنین شخصی تبدیل شوید، نه‌تنها قادر به اداره آن سطح از درآمد خواهید بود، بلکه می‌توانید همان میزان از درآمد را دوباره و دوباره ایجاد کنید.

این راز بزرگ ماست!

کلمات کلیدی: کارآفرینان موفق، Start From Zero، Dane Maxwell، آموزش کارآفرینی، موفقیت شغلی، موفقیت در کسب و کار، کسب و کار موفق، ایده های کارآفرینی، ایده کسب و کار، روش های کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار، چطور یک کسب و کار را شروع کنیم، موفقیت در کار، اصول کسب و کار، راهنمای راه اﻧﺪازی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.