دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه عملگرا شویم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه عملگرا شویم؟

کتاب چگونه عملگرا شویم؟ تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به شما می‌آموزد رویاهای خودتان را بسازید، قبل اینکه کسی مجبورتان کند تا رویای او را بسازید.

بسیاری از اوقات برای برخی از ما پیش آمده که درگیر افکار مختلفی شده‌ایم و به عبارتی در دام چرخه  افکار تمام‌نشدنی افتاده‌ایم. گاهی اوقات بیرون آمدن از این چرخه افکار مثل افتادن در یک هزارتوی پیچ‌درپیچ است که به نظر می‌رسد رهایی از آن غیرممکن است. 

گیر افتادن در چرخه افکار و خیالات می‌تواند مانع عمل‌گرایی ما شود و میزان کار مفید و مؤثری که می‌توانیم در طول روز انجام دهیم را کاهش دهد. وقتی ما کمتر احساس مفید بودن می‌کنیم، رفته‌رفته احساسات منفی هم بر زندگی ما سایه می‌اندازد و نسبت به خودمان و زندگی احساس بدی پیدا می‌کنیم. 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به خاطر داشته باشیم این است که «جنب‌وجوش» را با «عملگرایی» اشتباه نگیریم. بسیاری از افراد را دیده‌ایم که بیشتر جنب‌وجوش دارند تا این‌که عملگرا باشند فرق این‌ها چیست؟ اولین و مهم‌ترین تفاوت بین این دو مفهوم این است که عملگرایی، خروجی و نتیجه خلق می‌کند، اما جنب‌وجوش صرفاً یک تحرک و جابه‌جایی است، انرژی ما صرف می‌شود، زمان ما گرفته می‌شود، حتی ممکن است زمینه کسب نتیجه هم فراهم شود اما به خود نتیجه نمی‌رسیم. آن چیزی که برای ما خروجی و نتیجه و دستاورد به همراه می‌آورد، همان عملگرایی است. 

دوست دارید ورزش کنید اما حال ندارید صبح‌ها زودتر از خواب بیدار شوید؟
دوست دارید کسب و کارتان را راه اندازی کنید، اما تا به امروز هیچ اقدامی نکردید؟
دوست دارید عادات بدتان را کنار بگذارید، اما تا به امروز از این کار طفره رفتید؟
دوست دارید ایده‌ای که در سر دارید را اجرا کنید اما تا به امروز شروع نکردید؟
دوست دارید یک راهنمای عملی داشته باشید تا واقعاً تبدیل به فردی عملگرا شوید و هرکاری را که می‌خواهید خیلی سریع شروع کنید و وقفه‌ای در شروع آن نیاندازید؟
انسان واقعی عملگراست نه عکس العملگرا!

کلمات کلیدی: عملگرا باشید، ویژگی افراد عملگرا، عملگرا بودن یعنی چه، عملگرایی و موفقیت، تقویت عملگرایی، تمرین عملگرایی، عملگرا بودن، افراد عملگرا، شخصیت عملگرا، معنی عملگرا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.