دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گزیده‌ای از کتاب توحید شیخ صدوق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گزیده‌ای از کتاب توحید شیخ صدوق

کتاب گزیده‌ای از کتاب توحید شیخ صدوق نوشته‌ی علیرضا ملکی، شامل احادیث ائمه‌ی معصومین درباره‌ی توحید و خداشناسی است.

کتاب توحید اثر شیخ صدوق از بهترین و باارزش‌ترین کتب حدیث در زمینۀ خداشناسی است و شیخ صدوق که در قرن چهارم هجری قمری می‌زیسته است دسترسی به احادیث ناب امامان معصوم را داشته و این کتاب را که شامل احادیث ائمه معصومین درباره‌ی توحید و خداشناسی است، جمع‌آوری کرده که اسناد تعدادی از خطبه‌های نهج البلاغه نیز در آن میباشد.

در بخشی از کتاب گزیده‌ای از کتاب توحید شیخ صدوق می‌خوانیم:

در کتاب توحید شیخ صدق آمده است:

رسول خدا فرمود: «خداوند جلّ و جلاله می‌فرماید لا اله الا الله دژ من است، هرکس در آن در آید از کیفر من در امان خواهد بود»

در حدیث شمارۀ 22 باب پاداش موحّدان آمده است (این حدیث به حدیث سلسلۀ الذهب نیز معروف است)، در این حدیث امام رضا از پدرش و به صورت سلسله‌وار از اجدادش  و در نهایت از پیامبر نقل می‌کند که: خداوند عزوجلّ فرموده: من الله هستم، خدائی جز من نیست پس مرا پرستش کنید. هر کس از شما بی‌ریا گواهی به اینکه «خدائی جز من نیست» آورد به اندرون دژ من در می‌آید و هر کس در دژ من درآید از کیفر من در امان خواهد بود.

کلمات کلیدی: کتاب توحید، pdf کتاب توحید، کتاب توحید از کیست، کتاب درباره توحید، کتاب توحید شیخ صدوق، pdf کتاب توحید شیخ صدوق، کتاب التوحید شیخ صدوق، شرح کتاب توحید شیخ صدوق، شیخ صدوق، شیخ صدوق کتاب، خلاصه کتاب توحید، گزیده کتاب توحید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.