دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جرئت به خرج دهید و به خودتان فکر کنید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جرئت به خرج دهید و به خودتان فکر کنید

کتاب جرئت به خرج دهید و به خودتان فکر کنید نوشته‌ی والری سی ریشار، به شما کمک می‌کند تا با تقویت خودباوری به زنی قدرتمند و جسور تبدیل شوید.

این کتاب قصد ندارد یک ادعای فمنیستی را مطرح کند؛ بلکه می‌خواهد این مسئله را در ذهن شما تبیین نماید که هر اندازه زنان در اکتساب جایگاه‌شان در اجتماع و حفظ آن قدرتمندتر شوند، مردان نیز دوش‌به دوش آن‌ها پیشرفت خواهند کرد و جایگاه خود را از دست نخواهند داد. متاسفانه بسیاری از مردان در دنیای امروز در ایفای نقش خود در خانواده و جامعه دچار سرگردانی شده‌اند؛ زیرا حس می‌کنند که با استقلال مالی بانوان و پرنگ‌تر شدن نقش آنان در جامعه، بخشی از جایگاه‌شان را از دست داده‌اند؛ در صورتی که چنین نیست.

در بخشی از کتاب جرئت به خرج دهید و به خودتان فکر کنید می‌خوانیم:

بزرگ‌کردن بچه‌ها، به‌خصوص در سنین کودکی و نوزادی، وقت و توجه زیادی می‌طلبد. ما در جوامع خود به‌دلیل تأثیر ترس از محیط وحشتناک اطراف بیش از اندازه از فرزندانمان محافظت می‌کنیم. حتی بعضی از والدین حاضرند تراشه‌ای در بدن فرزندانشان کار بگذارند تا بتوانند همیشه آنها را کنترل کنند، اما درواقع نقش ما به‌عنوان پدر یا مادر این است که بچه‌ها را به‌نحوی بزرگ کنیم که مستقل بار بیایند و برگ‌های برنده‌ای برای موفقیت در زندگی خود داشته باشند. 

کلمات کلیدی: خودسازی، شناخت زنان، مسائل زنان، کتاب زنان، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیت زنان، روانشناسی زنان، فمینیسم، کتاب فمنیستی، آموزش خودباوری، توانمندسازی بانوان، والری ریشار،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.