دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کوتاه کننده لینک چیست؟ بهترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک کدامند؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کوتاه کننده لینک چیست؟ بهترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک کدامند؟

کتاب کتاب کوتاه کننده لینک چیست؟ بهترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک کدامند؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از اصول کلیدی در سئوی سایت یعنی طول لینک یا URL می‌پردازد.

هر چه طول لینک سایت کوتاه‌تر باشد بهتر بوده و تبلیغات آن ساده‌تر و کم هزینه‌تر است. در صورتی که آدرس اینترنتی سایت شما طولانی است، می‌توانید از سرویس‌های کوتاه کننده لینک به صورت رایگان برای کوتاه کردن آدرس اینترنتی استفاده کنید. 

در بخشی از کتاب کوتاه کننده لینک چیست؟ بهترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک کدامند؟ می‌خوانیم:

لینک یا URL همان آدرس اینترنتی سایت‌ها است که می‌تواند طول‌های متفاوتی داشته باشد. استفاده از لینک برای هر سایت نیازمند پیروی از قوانین خاصی است، برای مثال طول لینک و کاراکترهای آن نباید از یک مقدار تعیین شده کم تر یا بیشتر شود. لینک‌های طولانی سایت می‌تواند تاثیر منفی بر سئو بگذارد. کوتاه کننده لینک سرویسی است که به شما این امکان را می‌دهد که در موارد خاصی طول لینک خود را کوتاه کرده و کاربران با کلیک بر یک لینک کوتاه تر نیز به سایت شما هدایت شوند. 

چرا استفاده از کوتاه کننده لینک مهم است؟

اگر ضرب المثل هرچه بیشتر بهتر را درباره لینک سایت خود به کار ببرید، نه تنها به سایت و سئو آن کمکی نکرده اید بلکه برای آن مضر نیز خواهید بود! از نظر سئو هرچه طول لینک و URL سایت کوتاه تر باشد، بهتر است. این مساله دلایل مختلفی دارد.  اشتراک گذاری لینک‌های کوتاه در مقایسه با لینک‌های بلند بسیار ساده تر است. در صورتی که شما قصد تبلیغات سایت خود را دارید و می‌خواهید URL آن را در صفحات دیگر به اشتراک بگذارید، هرچه طول آن کم تر باشد، برای شما بهتر است. 

دنیای دیجیتال، دنیای سرعت است و رقابت نه بر سر ساعت‌ها، بلکه بر سر دقایق و ثانیه‌ها است. هر چه لینک شما کوتاه تر باشد و شما از یکی از سرویس‌های کوتاه کننده لینک استفاده کنید، هم شما و هم کاربران برای نوشتن آدرس آن و یا ارسال آن در پیامک یا ایمیل، زمان و انرژی کم تری نیاز خواهند داشت. مطمئن باشید همین مساله نه چندان با اهمیت می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سئوی سایت شما و میزان بازدید از آن داشته باشد.

کلمات کلیدی: کوتاه کننده لینک گوگل چیست، ساخت لینک کوتاه گوگل، تولید لینک کوتاه گوگل، ساخت لینک کوتاه، لینک کوتاه کن گوگل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.