دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صفر تا صد الگوریتم پاندا و نحوه رفع جریمه گوگل پاندا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صفر تا صد الگوریتم پاندا و نحوه رفع جریمه گوگل پاندا

کتاب صفر تا صد الگوریتم پاندا و نحوه رفع جریمه گوگل پاندا نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از الگوریتم‌های سنجش سئوی سایت می‌پردازد.

از چه زمانی الگوریتم پاندا مورد استفاده قرار گرفته و چه فاکتورهایی را بررسی می‌کند؟ چطور می‌توانیم متوجه شویم این الگوریتم سایت ما را جریمه کرده و برای رفع آن چه کنیم؟ با خواندن این کتاب به پاسخ این پرسش‌ها دست پیدا خواهید کرد.

یکی از مهم‌ترین الگوریتم‌های مورد استفاده گوگل جهت سنجش سئو الگوریتم پاندا است که به دنبال پیدا کردن سایت‌های با کیفیت و اعتبارسنجی به آن‌ها می‌باشد. این الگوریتم می‌تواند در زمان کوتاهی سایت‌هایی با محتواهای بی کیفیت و نامناسب را تشخیص داده و در صورت ارتکاب خطا آن‌ها را جریمه کند. الگوریتم پاندا از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفته است؟ دقیقا چه فاکتورهایی را بررسی می‌کند؟ چگونه متوجه شویم این الگوریتم سایت ما را جریمه کرده و برای رفع آن چه کنیم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها این کتاب را بخوانید. 

در بخشی از کتاب صفر تا صد الگوریتم پاندا و نحوه رفع جریمه گوگل پاندا می‌خوانیم:

همانطور که می‌دانید گوگل از الگوریتم‌های مختلفی جهت بررسی سایت‌ها استفاده می‌کند. گوگل بعد از استفاده از هر الگوریتم به مرور متوجه نقاط ضعف آن شده و الگوریتم‌های جدیدتری برای رفع آن طراحی کرده است. پیش از به وجود آمدن الگوریتم پاندا سایت‌های مختلف صفحات خود را با مطالب و محتواهای طولانی و بی کیفیت پر کرده بودند. هرچه حجم و طول محتوا و تعداد کلمات کلیدی آن بیشتر بود، گوگل آن را یک محتوای با کیفیت تشخیص داده و جایگاه بالاتری به آن اختصاص می‌داد. 

این مساله باعث شده بود که فضای اینترنت پر از سایت‌ها، صفحات و اطلاعات بی کیفیت و کم ارزش شود. وجود اطلاعات سطح پایین زمان و انرژی کاربر برای دسترسی به محتوای مورد نظر خود را تلف کرده و باعث نارضایتی آن‌ها می‌شد. برای رفع این مشکلات و سنجش سایت بر اساس کیفیت واقعی، الگوریتم پاندا طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. 
الگوریتم پاندا از ابتدا تا انتها
اولین نسخه این الگوریتم در تاریخ 23 فوریه سال 2011 توسط گوگل معرفی شد. گوگل این الگوریتم را گامی مهم در جهت سنجش کیفیت محتوا و تعیین سایت‌های با کیفیت معرفی کرده و اعلام کرد این الگوریتم بر 11. 8 درصد نتایج جست و جو تاثیر چشمگیری گذاشته است. 

این الگوریتم تنها در زمان کوتاهی توانست رتبه بسیاری از سایت‌ها را تغییر داده و جایگاه آن‌ها در نتایج جست و جو را عوض کند. گوگل برای سنجش صحت این تغییرات، تحقیقاتی به نام برنده‌ها و بازنده‌ها را انجام داد. نتایج این تحقیقات نشان داد که سایت‌هایی که توسط الگوریتم پاندا تنزل رتبه پیدا کرده بودند واقعا سایت‌هایی بی کیفیت بوده و مطالب آن‌ها مورد رضایت کاربران نبوده است. 

یکی از مهم‌ترین اقدامات الگوریتم پاندا، حذف مزرعه محتوا از معیارهای سنجس سئو بود. مزرعه محتوا بدون درنظر گرفتن کیفیت سایت‌هایی را که محتواهای بی ارزش یا کم ارزش را در تعداد و صفحات بالا منتشر می‌کردند تشخیص داده و آن‌ها را در صدر نتایج جست و جو قرار می‌داد. این مساله باعث شد سایت‌های بی کیفیت از گردونه رقابت حذف شده و سایت‌هایی با محتوای مناسب در جایگاه‌های بالای نتایج جست و جو قرار گیرند. 

همانند دیگر الگوریتم‌های مورد استفاده گوگل، پاندا نیز طی سال‌ها بارها به روز رسانی شده است. به گفته گوگل این الگوریتم از سال 2011 تا سال 2015 تعداد 265 بار آپدیت و به روز رسانی شده است. در حال حاضر آخرین نسخه این الگوریتم بسیار کامل و جامع بوده و می‌تواند سایت‌هایی با مطالب با کیفیت را به صدر نتایج جست و جو بیاورد.

کلمات کلیدی: الگوریتم پاندای گوگل، الگوریتم گوگل چیست، جدیدترین الگوریتم های گوگل، الگوریتم های گوگل، انواع الگوریتم های گوگل، پاندای گوگل چیست، الگوریتم پاندای گوگل، الگوریتم پاندا چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.