دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الگوریتم مرغ مگس خوار، مهم‌ترین الگوریتم گوگل را کامل بشناسید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الگوریتم مرغ مگس خوار، مهم‌ترین الگوریتم گوگل را کامل بشناسید

کتاب الگوریتم مرغ مگس خوار، مهم‌ترین الگوریتم گوگل را کامل بشناسید نوشته‌ی مهران منصوری فر، شرحی جامع و کامل از عملکرد این الگوریتم اراائه می‌دهد که این الگوریتم چیست و چرا به وجود آمد و چگونه عمل می‌کند؟

الگوریتم مرغ مگس خوار یکی از الگوریتم‌های گوگل است که اهداف متفاوت‌تری با دیگر الگوریتم‌های مورد استفاده گوگل را دنبال می‌کند. برخلاف دیگر الگوریتم‌های مورد استفاده، این الگوریتم به دنبال اسپم کردن لینک‌های بی‌کیفیت و سیاه نیست، بلکه جست و جوی کاربران را بهینه کرده و به دنبال افزایش سرعت دسترسی کاربران به سوالات و نتایج مناسب است.  
الگوریتم مرغ مگس خوار از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفته است؟ چه فاکتورهایی را بررسی می‌کند؟ چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟ چه اقداماتی لازم است که این الگوریتم به سایت شما اعتبار بالایی اختصاص دهد؟ همگی پرسش‌هایی است که در این کتاب به شما پاسخ داده می‌شود.

در بخشی از کتاب الگوریتم مرغ مگس خوار، مهم‌ترین الگوریتم گوگل را کامل بشناسید می‌خوانیم:

چرا مرغ مگس خوار؟

شاید برای هر فرد این سوال پیش بیاید که از میان تعداد بیشماری حیوانات، چرا این نام برای الگوریتم انتخاب شده است. بیشترین و مهم‌ترین این علت را می‌توان دقت و ظرافت مشترک میان مرغ مگس خوار و این الگوریتم دانست. 

مرغ مگس خوار را یکی از تیزبین‌ترین و سریع‌ترین پرنده‌های دنیا می‌دانند. این پرنده می‌تواند در زمان بسیار کوتاهی هدفی را که در فاصله بسیار دور از آن قرار دارد با چشمان خود دیده و آن را شکار کند. جالب است بدانید که هنگام پرواز، چشمان انسان نمی‌تواند بال‌های این پرنده را دیده و تشخیص دهد. علت این مساله آن است که هنگام پرواز بال‌های این پرنده در هر ثانیه 70 بار حرکت می‌کند و یا هنگام شیرجه زدن برای گرفتن هدف این عدد به 200 می‌رسد!

اگر کمی عملکرد این پرنده را با خود مرور کنید، احتمالا متوجه سرعت عمل و دقت الگوریتم مرغ مگس خوار نیز خواهید شد. این الگوریتم احتمالا بدون آن که شما متوجه فعالیت آن شوید، می‌تواند سایت شما را با سرعت و دقت بالایی بررسی کند!

کلمات کلیدی: مقاله الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، الگوریتم گوگل چیست، الگوریتم مرغ مگس خوار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.