دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مسموم کننده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مسموم کننده

کتاب صوتی مسموم کننده اثر اریک امانوئل اشمیت نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس و فیلسوف فرانسوی است. این کتاب داستان زندگی زنی مرموز در روستایی است که سه شوهر سابقش را به قتل رسانده و در دادگاه تبرئه شده است، ولی در کلیسای روستا با کشیشی آشنا می‌شود که زندگی او را دگرگون می‌کند...

در قسمتی از کتاب صوتی مسموم کننده می‌شنوید:

مواظب باشید مسمو کننده داره میاد...
ناگهان گروهی از بچه‌ها مانند دستی که مشت می‌شود جمع شدند و به سمت ته رخت شور خانه رفتند و زیر نیمکت سنگی در گوشه‌ای خنک و تاریک قرار گرفتند تا بتوانند همه چیز را ببینند بی آنکه دیده شوند.
اینجا برایشان هیجان انگیز بود و از ترس نفس‌هایشان را در سینه حبس کردند. هنگام ظهر بود که ماری مورستیه از کوچه می‌گذشت. او پیر زنی بود 70 ساله بلند قامت با ظاهری مرتب و پوستی چروک خورده که بیشتر اوقات عصبانی به نظر می‌رسید.
حالا آرام با کت و دامنی سیاه جلو می‌رفت شاید بخاطره گرما بود یا اینکه مفاصل ملتهبش حرکتش را کند کرده بود. حرکاتش ناشیانه بود.
بچه‌ها پچ پچ کردند:
تو فکر می‌کنی متوجه ما شده.
واسه اینکه بترسونیمش بریم پشت سرش جیغ بزنیم.
احمق نباش اون از هیچ کس و هیچ چیز نمی‌ترسه.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه مسموم کننده، کتاب گویا مسموم کننده، دانلود کتاب صوتی مسموم کننده، داستان کوتاه صوتی مسموم کننده، کتاب صوتی مسموم کننده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.