دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نبوغ دیوانه: راهنمایی برای کارآفرینان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نبوغ دیوانه: راهنمایی برای کارآفرینان

رندی گیج در کتاب نبوغ دیوانه: راهنمایی برای کارآفرینان، به شما یاد می‌دهد که چطور با ایده‌هایی ناب، کسب و کار خودتان را به وجود بیاورید و چگونه با همبستگی و اتحاد به موفقیت‌های باور نکردنی دست یابید.

تنها راه مطمئن برای تبدیل شدن به یک کارآفرین نمونه تلاش مداوم، پشتکار و سخت‌کوشی خودِ فرد است. با این حال برای موفقیت در مدیریت کسب‌وکار تنها تلاش کافی نیست، بلکه روش‌ها، فنون و رویکردهای فکری‌ای وجود دارند که باید آن‌ها را فراگرفت و به کار برد، چرا که گاهی با نادیده گرفتن آن‌ها ممکن است تجارت خود را از دست دهید. برای موفقیت در کسب‌وکارتان تنها کافی است کمی از نبوغ دیوانگی‌تان را خرج کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

در بخشی از کتاب نبوغ دیوانه می‌خوانیم:

باورش سخت است که افراد هنوز هم ارزش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را زیر سؤال می‌برند، اما این کار را انجام می‌دهند و آن هم خیلی زیاد. کارآفرینان دوست دارند کارها را با برگشت سرمایه بسنجند و اشکالی هم ندارد. به‌هرحال، شاید سنجش درآمد حاصل از توییتر یا صفحه طرفداری در فیس‌بوک به‌آسانی پیگیری مشتریان بالقوه‌ای نباشد که از طریق پست معمولی یا تبلیغات بازرگانی در تلویزیون با شماره تماس رایگان به مشتریان جدید تبدیل می‌شوند، اما اگر شما واقعاً رسانه‌های اجتماعی خود را پیگیری کنید (و این کار را بسیار هم کارآمد انجام می‌دهید)، شاهد برگشت سرمایه شگرفی خواهید بود و در بسیاری از موارد، این درآمد به‌مراتب بالاتر از کانال‌های بازاریابی سنتی خواهد بود.

کلمات کلیدی: آموزش کارآفرینی، خلاقیت در کسب و کار، اندیشه و تفکر خلاق، کارآفرینی، پرفروش ترین نیویورک تایمز، کتاب پرفروش کارآفرینی، کتاب مانیفست کارآفرین ها، کتاب راهنمایی برای کارآفرینان، کتاب ثروتمندان خودساخته، دانلود کتاب نبوغ دیوانه، خرید کتاب نبوغ دیوانه، خلاصه کتاب نبوغ دیوانه، قیمت کتاب نبوغ دیوانه، خرید کتاب نبوغ دیوانه رندی گیج، نقد کتاب نبوغ دیوانه، کتاب نبوغ دیوانه رندی گیج، کتاب نابغه دیوانه، کتاب نابغه دیوانه رندی گیج، موفقیت در کسب و کار، کسب و کار موفق، ایده کسب و کار، روش های کارآفرینی، ایده های کارآفرینی، دانلود کتاب کارآفرینی، طرح کسب و کار، چطور یک کسب و کار را شروع کنیم، اصول کسب و کار، راه اندازی کسب و کار، موفقیت در کار، ایده کارآفرینی، کارآفرینان موفق، راهنمای راه اﻧﺪازی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر، انگیزه در کارآفرینی، درآمدزایی، ایده های راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و کارآفرینی، Mad genius، a manifesto for entrepreneurs، Randy Gage، رندی پائول گیج،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.