دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سفید برفی کوچولو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سفید برفی کوچولو

کتاب سفید برفی کوچولو اثر برادران گریم با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی منضم شده است، می‌کوشد تا عاقبت خصیصۀ نامطلوب رشک و حسادت را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

عاقبت رشک و حسد در قصّه‌ها:

رشک و حسد از خصوصیات مذموم و ناپسند برای انسان‌ها است و اینگونه رفتارها معمولاً از افراد ضعیف و ناتوان که روحیّۀ رقابت با سایرین را ندارند، بروز می‌کند. 

حسدورزی یقیناً نمی‌تواند بر توانائی انسان‌ها بیفزاید و یا از توانائی رقبا بکاهد، بلکه باعث می‌شود که شخص حسود حتّی نتواند دقیقاً توانائی‌ها و نقایص خود را بررسی نماید و با افزایش توانائی‌ها و رفع نقایص موجود در طریق موفقیت گام بردارد. 

حسدورزی هیچگاه انسان را قرین موفقیت و پیروزی در کارها نمی‌سازد، بلکه یقیناً آرامش روحی - روانی او را زائل می‌سازد و عواقب ناثواب آن یک روز گریبانش را خواهد گرفت. 

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، Little Snow White، Brothers Grimm،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.