دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بچه‌ها در ماه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بچه‌ها در ماه

کتاب بچه‌ها در ماه اثر فلورنس هالبروک، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم و منضم به تصاویر متعدد و مناسب می‌کوشد تا آرزوی کودکان کار و اطفال بی‌سرپرست را برای برخورداری از شرایطی متناسب با سایر کودکان برای نوباوگان فارسی زبان با قرائت بزرگسالان بیان نماید.

مُعضل کار بچّه‌ها در قصّه‌ها:

خانواده واحد سازندۀ اجتماع است و اجتماع به سعادت و خوشبختی نائل نمی‌گردد مگر اینکه خانواده‌ها از نظر اقتصادی و فرهنگی به جایگاه شایسته‌ای دست یابند.

اقتصاد و گذران خانواده‌ای که از پدر و مادر و فرزندان تشکیل یافته است، بطور سنتی بر عهدۀ پدران می‌باشد درحالیکه امروزه خانواده‌های متکی بر کار پدر و مادر، سرپرستی مادر، بدون سرپرست و بدسرپرست نیز وجود دارند که در چنین مواقعی فرزندان در شرایط متفاوتی قرار می‌گیرند بطوریکه بسیاری از کودکان جامعه از امنیت کافی برخوردارند و دوران کودکی خود را با آنچه اقتضای سنین آنان است سپری می‌کنند امّا بسیاری دیگر که به عنوان "کودکان کار" موسوم هستند، مجبورند تا بخشی و یا حتی تمامی هزینۀ خانواده هایشان را تأمین نمایند.

در بسیاری از کشورها وظیفۀ پدرها و مادرهای بی مسئولیت و یا ناتوان از تقبل مسئولیت را افراد و سازمان‌های خیّر و یا دولت‌ها بر عهده گرفته‌اند ولیکن بسیاری از بچه‌ها همچنان در بسیاری از کشورهای در حال توسعه به حال خودشان در جامعه رها می‌شوند، تا زمستان زندگی را در بهار آن تجربه نمایند.

کلمات کلیدی: دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، The children in the Moon، Florence Holbrook،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.