دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لباس‌های تازه امپراطور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لباس‌های تازه امپراطور

کتاب لباس‌های تازه امپراطور نوشته‌ی هانس کریستین اندرسن، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، می‌کوشد تا عاقبت تملق‌گوئی و دهن بینی افراد اجتماع را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

رفتار نکوهیدۀ دهن بینی در قصّه‌ها:

انسان‌ها دارای خصلت‌هایی هستند که عمدتاً متأثر از نهاد و سرشت باطنی آن‌ها است و چنین ویژگی هائی به ندرت قابل تغییر هستند. این خصلت‌ها می‌توانند خوب و پسندیده و یا نامطلوب و مذموم باشند. 

در حقیقت ویژگی هائی چون: راستگوئی، شهامت و شجاعت، اعتماد بنفس، کنجکاوی، امانت داری، درایت و دوراندیشی، سخت کوشی و نظایر اینها را می‌توان مطلوب شمرد درحالیکه ویژگی‌هایی چون: ترسوئی، سخن چینی، عدم اعتماد بنفس، دنباله روی و تملق گوئی، ولخرجی و نظایر آن‌ها را ناپسند و مکروه قلمداد می‌کنند. 

رفتار دهن بینی و تأئید هر آنچه دیگران بخصوص صاحبان قدرت، منصب و مکنت بیان می‌دارند، غالباً بجز نکبت و خواری بهره‌ای برای منتسبان آن‌ها نخواهد داشت. 

تملق گوئی و تأئید هر آنچه دیگران می‌گویند، اکثراً توسط افراد ضعیف النفس انجام وی پذیرد و اینگونه افراد سعی دارند که آنچه خودشان برای دستیابی به لقمه‌ای نان و بنابر نرخ روز انجام می‌دهند، به سایرین نیز تسرّی بخشند. 

کلمات کلیدی: دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، هانس کریستیان آندرسن، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، کتاب لباس های تازۀ امپراطور، کتاب لباس جدید پادشاه، کتاب لباس جدید امپراتور، The Emperor`s New Clothes، Hans Christian Andersen،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.