دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پیش بینی زلزله با استفاده از تداخل سنجی راداری و تکنیک آنالیز ابرها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیش بینی زلزله با استفاده از تداخل سنجی راداری و تکنیک آنالیز ابرها

کتاب پیش بینی زلزله با استفاده از تداخل سنجی راداری و تکنیک آنالیز ابرها نوشته‌ی ایمان الیاسیان و حسین میسمی، چهار روش تداخل سنجی راداری، استفاده از GPS و نقشه‌های درجه حرارت و روش آنالیز ابرها را توضیح می‌دهد.

به کمک دانش امروزی علت لرزیدن زمین را می‌دانیم ولی زمان و مکان وقوع آن را دقیق و به موقع تشخیص نمی‌دهیم. به طور کلی تاکنون چندین روش کلی به منظور پیش بینی زلزله با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای ارائه شده‌اند.

بحث پیش بینی زلزله توسط بشر همچنان بین محققان دنیا جریان دارد اما واضح است که پس از یک سده تحقیقات جدی، هنوز یک روش قابل اطمینان برای پیش بینی زلزله ارائه نشده است. به عبارت دیگر، دانش نوین در آستانه قرن بیست و یکم راهی طولانی تا یافتن روش‌های پیش بینی دقیق زلزله در پیش رو دارد. در این کتاب با معرفی کوتاهی از چندین روش استفاده از ماهواره برای سنجش از راه دور برای پیش بینی زلزله، روش تداخل سنجی راداری و تکنیک آنالیز ابر‌ها با استفاده از ماهواره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی: پیش بینی زلزله، زلزله چیست، پس لرزه چیست، انواع زلزله، تحقیق در مورد زلزله، شدت زلزله چیست، دلیل زلزله چیست، زلزله چیست؟+pdf، تداخل سنجی راداری، تکنیک تداخل سنجی راداری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.