دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آقای فاکس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آقای فاکس

کتاب آقای فاکس نوشتۀ فلورا استیل که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین شده و به تصاویر متعدّد و مناسب مُنضم گردیده است، می‌کوشد تا شیوۀ ناپسند روباه صفتی و ظاهر فریبی را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان گوشزد نماید.

عدم اطمینان نمودن به ظواهر افراد در قصّه‌ها:

انسان‌ها از ابعاد جسمانی و روانی متغیّری برخوردارند لذا برای حفظ بقاء و موقعیّت خویش قادرند که در شرایط متفاوت زندگی اجتماعی و اقتصادی از جنبه‌های دیگر وجودی خودشان استفاده نمایند امّا چنین جنبه هائی که در سِرشت انسان‌ها و در ذات وجودی وی پنهان گردیده اند، دارای ابعاد مثبت و منفی بسیاری نیز می‌باشند. 

انسان‌ها زمانی که در شرایط و وضعیّت‌های دشوار نظیر خشکسالی، بروز جنگ‌ها، سیل‌ها، آتشفشان‌ها،  حمله راهزنان، زورگوئی و چپاولگری و غیرو قرار بگیرند، می‌توانند خانه و کاشانۀ خویش را ترک نمایند،  چهره و لباس خودشان را دگرگون سازند و یا شیوۀ امرار معاش خود را تغییر بدهند امّا جنبه‌های منفی نیز در وجود بشر قرار دارند بطوریکه قادرند شیوه‌های فریب، دروغگوئی، خیانت، دزدی و نظایر آن‌ها را برای رهائی از وضعیت‌های دشوار برگزینند، تا جایگاه خویش را در اجتماع ترقّی بدهند و بر امکانات قابل دسترس خویش بیفزایند. 

به هر حال افرادی که از جنبه‌های منفی استعدادهای خدادادی وجود خویش بهره می‌برند، تا حق دیگران را زائل سازند، در همۀ اجتماعات بشری و در همۀ زمان‌ها وجود داشته و خواهند داشت لذا بهتر است که در انتخاب و ارزیابی افراد از سوابق نیک گذشتۀ آن‌ها سود جُست، تا کمترین خطا و زیان حاصل آید. 

در این باره در بسیاری از ادیان و توسط بخش وسیعی از دانشمندان و فلاسفه به کرّات سخن به میان آمده است. از جمله از امام اوّل شیعیان نقل گردیده است که:

"افراد بشر را نه از ظاهرشان و نه از گفتارشان بلکه از اعمالشان در دراز مدّت قضاوت نمائید."

این فرمودۀ حضرت علی (ع) آنچنان اهمیّت دارد که در برخی روایات آن را هم شأن قرآن کریم و حتّی گاهاً آیه‌ای جدا مانده از متن آن قلمداد نموده‌اند. 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، کتاب اوسیو؛ پسر ستارۀ شبانگاه، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، Mr. Fox، Flora Steel،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.