دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز نوارهای ببر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز نوارهای ببر

کتاب راز نوارهای ببر نوشته‌ی السی ایلز، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر مناسب و متعددی آراسته شده است، به بیان چگونگی علت یابی ذهن کنجکاو و پویای بشر برای پیدایش ویژگی‌های ظاهری حیوانات جهت کودکان و نوباوگان فارسی زبان به عنوان آینده سازان جامعه با قرائت بزرگسالان می‌پردازد.

ظاهر زیبا و متنوع حیوانات در قصه‌ها:

هر یک از آحاد بشر از زمانی که چشم به دنیا می‌گشاید، تا زمان مرگ غالباً با انواع مختلف حیوانات از طبیعی و یا مصنوعی آن‌ها مواجه می‌باشد. در این رهگذر خردسالان را با عروسک‌های حیوانات آشنا می‌سازند و کودکان را به تماشای طبیعت، باغ وحش‌ها و آکواریوم‌ها می‌برند و در هر حال و هر جا تنوّع گونه‌ای حیوانات به بهترین وجهی قوۀ کنجکاوی بشر را به خود معطوف می‌دارد. 

انسان‌ها گونه‌های مختلف حیوانات را از خفاش‌ها و میمون‌هایی که به اندازۀ یک گردو هستند، تا زرافه‌ها، فیل‌ها و نهنگ‌های غول پیکر در طبیعت مشاهده می‌کنند و انواع مختلفی از گربه‌ها،  سگ‌ها و پرندگان را در اطراف خویش می‌بینند و لاجرم در مورد آن‌ها و ویژگی‌های خاص آنان می‌اندیشند. 

بنابراین انسان‌ها همواره در مورد برخی از ویژگی‌های بارز حیوانات از جمله: تنوّع شاخ‌ها، قدرت شگرف بویائی، تنوّع غیر قابل باور رنگ‌ها، دویدن بسیار سریع، سمیّت فوق العاده، کندن عمیق زمین و نظایر آن‌ها به داستان سرائی پرداخته و علت‌های مختلفی را برای هر کدام از آن‌ها در اذهان خویش پرورانده‌اند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، داستان نوجوان، داستان بچگانه، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، کتاب داستان کودک، کتاب داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، How The Tiger Got His Stripes، Elsie Eells،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.