دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قوهای وحشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قوهای وحشی

کتاب قوهای وحشی اثر هانس کریستین اندرسن، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر مناسب متعددی آراسته شده، در زمینۀ هشدار دادن به مسائل و مشکلات عدیده‌ای است که در صورت جدا شدن از محیط امن خانواده نصیب کودکان و نوجوانان می‌گردد و می‌تواند برای فارسی زبانان چنین گروه‌های سنی مفید واقع شود.

فرار از خانه و کاشانه در قصّه‌ها:

یکی از رفتارهائی که گاهاً از فرزندان برخی خانواده‌ها سر می‌زند و در بسیاری از اجتماعات به میزان متفاوتی بروز می‌یابند، را می‌توان فرار فرزندان بویژه نوجوانان از خانه و کاشانه و محیط زندگی حقیقی نام برد. 

فرار از خانه می‌تواند به دلایل گوناگونی انجام پذیرد که همگی آن‌ها مبتنی بر عدم رضایت بچّه‌ها از والدین و شرایط موجود می‌باشند و این موضوع می‌تواند به دلایل مادی و یا رفتاری باشد. 

فرار از خانه می‌تواند نتایج بسیار بد و ناگوار و یا در شرایطی نادر به نتایج مطلوب تری منجر گردد ولیکن در هر حال نمی‌تواند وضعیت ایمنی را برای فراریان از خانه بویژه در سنین کم بوجود آورد و غالباً به تباهی آیندۀ آن‌ها منتهی می‌گردد. 

کلمات کلیدی: داستان کودک، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، کتاب داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، The Wild Swans، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، Hans Christian Andersen، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، هانس کریستیان آندرسن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.