دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در سوم: جستجویی افسار گسیخته برای کشف چگونگی شروع به کار موفق‌ترین افراد دنیا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در سوم: جستجویی افسار گسیخته برای کشف چگونگی شروع به کار موفق‌ترین افراد دنیا

الکس بنایان در کتاب در سوم: جستجویی افسار گسیخته برای کشف چگونگی شروع به کار موفق‌ترین افراد دنیا، با روشی جدید به شما یاد می‌دهد که چگونه کسب و کار خود را با شیوه‌ای درست آغاز کنید و به وسیله‌ی آن تغییراتی اساسی در زندگی‌تان به وجود آورید.

اگر رویای این را در سر دارید که زیر بال و پر مشاوران جهانی چیزی یاد بگیرید، به بزرگ‌ترین اهداف خود دست پیدا کنید یا صرفاً خودتان را به شخصی تبدیل کنید که همیشه تصور می‌کردید می‌توانید باشید، در سوم به شما ابزار مورد نیاز را خواهد داد، پس تردید نکنید که می‌توانید به چیزی که می‌خواهید برسید.

در بخشی از کتاب در سوم می‌خوانیم:

احساس می‌کردم در یک کابوس قدیمی اسیر شده‌ام. باری دیگر روی میزتحریرم خم شده و سرم در میان دست‌هایم بود.

شوخی می‌کنی...

وقتی بار اول رئیس کارکنان گیتس را در تِد ملاقات کرده بودم، نه تنها گفته بود گیتس مایل است مصاحبه را انجام دهد، بلکه همچنین گفته بود کمکم خواهد کرد مصاحبه با وارن بافِت تضمین شود. گیتس و بافت دوستان بسیار صمیمی بودند، پس اگر چیزی وجود داشته باشد که نظر بافت را تغییر دهد، این باید همان باشد. سرانجام رئیس کارکنان با دفتر بافت تماس حاصل کرد و در حالی که من هرگز نفهمیدم چه اتفاقی افتاد، بعداً رئیس کارکنان ایمیل زیر را برایم فرستاد:

لطفاً دیگر با دفتر وارن تماس نگیرید. متشکرم...

کلمات کلیدی: روش زندگی افراد موفق، انسانهای موفق در کسب و کار، افزایش توانایی پول در آوردن، زندگی افراد مشهور، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در کار، دانلود کتاب موفقیت شغلی، رسیدن به خواسته ها، تغییر زندگی، راه های موفقیت، افراد موفق چه میکنند، کسب درآمد، کسب ثروت، راز ثروتمند شدن، چگونه ثروتمند شویم، جذب ثروت، رسیدن به موفقیت، رسیدن به هدف، هدف داشتن، راهنمای موفقیت، روشهای موفقیت، موفقیتهای فردی، انگیزه در کارآفرینی، انگیزه کاری، پول در آوردن، پول و ثروت، هنر پولدار شدن، ثروتمند شدن، راز موفقیت افراد ثروتمند، The third door، Alex Banayan، الکس بانایان، کتاب درب سوم، رازهای ثروتمندان، هدف گذاری،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.