دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب غیرممکن غیرممکنه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب غیرممکن غیرممکنه

ماری فرلئو در کتاب غیرممکن غیرممکنه که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، با زبانی ساده و صمیمی آموزش‌هایی برای رویارویی با مشکلات زندگی به شما ارائه می‌دهد و برای دستیابی به رویاهای‌تان کمکتان می‌کند.

آیا تا کنون برای به پایان رساندن کارتان به مشکل برخوردید؟ آیا ایده‌های شگفت‌انگیز همیشه به ذهنتان خطور می‌کند اما پس از کم شدن هیجان اولیه، آن را پیگیری نمی‌کنید؟ اگر خلاق و بلندپرواز هستید، به احتمال زیاد جوابتان مثبت خواهد بود. مشکل از شما نیست که تا به حال آن ایده‌ها را دنبال نکردید. شما تنبل یا بی‌اراده نیستید، بلکه هنوز یک باور مهم را هنوز نشنیدید: «غیرممکن غیر ممکنه، کار نشد نداره!»

در بخشی از کتاب غیرممکن غیرممکنه می‌خوانیم:

هر فیلمی که تابه‌حال دیده‌اید، هر داستانی که شنیده‌اید و هر کتابی که خوانده‌اید، هر موسیقی‌ای که شما را وادار به آوازخواندن یا گریه کرده، مسیری رمزآلود از را جهان نیستی به هستی طی کرده است، از ایده‌ای بی‌شکل تا واقعیتی ملموس. ذهن ما نوعی ماشین خلاقِ جادویی است. ذهن ما محل تولد تجارب بسیار فوق‌العاده‌مان و پیشرفت در تاریخ بشر است. ذهن ما آن چیزی است که قدرت ساخت واقعیت، هم برای ما و هم برای دیگران را به ما می‌دهد. چون...

هر چیزی در دنیای مادی ابتدا ریشه در فکرمان دارد.

کلمات کلیدی: موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، راه های موفقیت، تغییر در خود، راهنمای موفقیتهای فردی، موفقیت در زندگی شخصی و کار، پرفروش ترین نیویورک تایمز، کتاب پرفروش، کتاب کار نشد نداره، کتاب غیرممکن غیرممکنه کار نشد نداره، آموزش خودباوری، خودباوری، عدم خودباوری، رسیدن به آرزوها، راه رسیدن به آرزو، رسیدن به موفقیت، ماری فورلئو، Marie Forleo، Everything Is Figureoutable،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.