دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بامبو و لاک پشت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بامبو و لاک پشت

کتاب بامبو و لاک پشت اثر نورمن پیتمن با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم به انضمام تصاویر مناسب قصد دارد، تا از آرزوی حرف زدن با حیوانات برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان سخن به میان آورد.

توانائی حرف زدن با حیوانات در قصه‌ها:

برقرار کردن ارتباط بین افراد بشر به صورت‌های مختلفی چون: حرکات اندام‌های بدن، اصوات دهاتی، دود، طبل، و اخیراً انواع رسانه‌های همگانی (تلفن، فاکس، روزنامه، مجله، مورس، رادیو، تلویزیون، ماهواره، انترنت و ...) انجام می‌پذیرد. 

به هر حال برای بشر همیشه این مسئله مطرح بوده است که بداند آیا سایر جانداران نیز با همدیگر ارتباط برقرار می‌کنند؟ و اگر چنین است، از چه طریق به آن مبادرت می‌ورزند؟

بشر بسیار مایل بوده و هست که با هر روش ممکن به ویژه اصوات دهانی با حیوانات اهلی و وحشی ارتباط برقرار نماید و این موضوع گاهاً فقط در طوطی‌ها و برخی دیگر به تکرار حرف‌ها و کلمات بدون درک معانی آن‌ها انجامیده بطوریکه به ضرب‌المثل "طوطی‌وار" یعنی تکرار حرف‌ها و نظرات دیگران بدون اندیشیدن تبدیل شده است.  

بشر امروز در تلاش برای درک اصوات نهنگ‌ها، دلفین‌ها، گرگ‌ها، پرندگان و دیگر حیوانات و حتی گیاهان برآمده و قصد دارد، تا با کمک دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای پیشرفته به ترجمه صداهای آن‌ها موفق گردد. 

آرزوی ارتباط با حیوانات همواره در ضمیر انسان‌ها جا داشته است لذا در بسیاری از قصه‌ها به آن‌ها پرداخته می‌شود. در این ارتباط بسیاری معتقدند که برخی از پیامبران (ص) و امامان (ع) از توانائی صحبت با حیوانات برخوردار بوده‌اند. 

 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، Bamboo and the Turtle، Norman Pitman،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.