دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماجراهای تام قد انگشتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماجراهای تام قد انگشتی

کتاب ماجراهای تام قد انگشتی اثر لوگان مارشال با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم به همراه تصاویر الصاقی مناسب، در تلاش برای ایفای نقش‌های آموزشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان است.

قد و اندازه‌های غیر عادی انسان‌ها در قصه‌ها:

اگر نظریه تکامل طبیعی و تدریجی جانداران کره زمین را در مورد گیاهان، جانوران و انسان‌ها بپذیریم آنگاه درمی‌یابیم که اندازه بسیاری از موجودات زنده نظیر: فیل‌ها، اسب‌ها، گاوها، سوسمارها و از جمله انسان‌ها در گذر زمان و قرار گرفتن در شرایط و موقعیت‌های مختلف دچار تغییرات زیادی گردیده‌اند. 

به علاوه داستان‌ها و افسانه‌هایی که از دوران‌های بسیار قدیم دهان به دهان به دوران ما رسیده‌اند، حاکی از وجود انسان‌های غول پیکر و همچنین افرادی کوچک اندام در برخی مناطق جهان می‌باشند. به عنوان مثال: امروزه نیز می‌توان در برخی مناطق جهان به ویژه در قارۀ آفریقا قبایلی با اندام‌های درشت و ورزیده و همچنین قبایلی با افراد نسبتاً کوچک اندام را مشاهده نمود. 

در جوامع امروزی نیز افرادی با قامت‌های بیش از دو متر و کمتر از یک متر کم نیستند لذا این موضوع همواره جاذبه‌ای برای مطرح کردن آن‌ها در قصه‌ها فراهم می‌ساخته است. در اینگونه داستان‌ها معمولاً افراد غول پیکر نماد قدرت خارق‌العاده و افراد کوچک و ریزه میزه نماد هوشیاری و ذکاوت زیاد هستند، تا توجه مخاطبین را بیشتر به ماجراها جلب نمایند و تأثیرات مورد نظر را برجا بگذارند.

کلمات کلیدی: کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، Adventures of Tom Thumb، Logan Marshal،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.