دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی دختر قالی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی دختر قالی

کتاب صوتی داستان دختر قالی اثر لیدا نیک فرید، شماره پنجاه و یکم نمایش صوتی کانون فرهنگی چوک است که با اجرای نویسنده روایت می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی دختر قالی می‌شنویم:

دخترک دست‌هایش را به تنه‌های باریک بید مجنون می‌گیرد و بین آن‌ها تاب می‌خورد. توی انحنای اسلیمی‌ها فرو می‌رود و با طنازی سرش را تکان می‌دهد؛ بعد خنده‌کنان فرار می‌کند. در حالی که چرخان چرخان شلیته‌ی گل‌دار چین چینی‌اش را به این طرف و آن طرف می‌پرداند دنبال گله مرغی‌ها می‌دود.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، دانلود نمایش رادیویی، نمایش رادیویی دختر قالی، داستان صوتی دختر قالی، داستان کوتاه دختر قالی، داستان کوتاه، داستان صوتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.