دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فروشنده رویاها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فروشنده رویاها

کتاب حاضر شامل دو داستان با عناوین فروشنده رویاها اثر هنری بستون و پرنسس خوآن-ین اثر نورمن پیتمن است که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین گردیده‌اند و برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان آموزنده و سرگرم کننده هستند و گوشه‌ای از تفکرات، اندیشه‌ها و اعتقادات مردمان سایر مناطق جهان را در این رابطه بازگو می‌نمایند.

خواب‌ها، رؤیاها و الهام‌ها از جمله موضوعات بسیار جالبی هستند، که در قصّه‌ها و داستان‌ها با ولع خاصی بیان و پیگیری می شوند. دنیای شیرین رؤیاها و الهام‌ها هنوز هم برای انسان‌ها ناشناس مانده‌اند بطوریکه گروهی آن‌ها را فعالیت ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها و متأثر از فعالیت‌ها و خاطرات گذشته و یا آرزوهای آینده می‌دانند درحالیکه گروهی دیگر آن‌ها را در سیطره قدرت‌های ماوراء طبیعی قرار می‌دهند و به نوعی پیشبینی وقایع و اتفاقات آینده عنوان می‌کنند.

به هر ترتیب خواب‌ها، رؤیاها و الهام‌ها را هر کسی به نوعی تعبیر می‌نماید بطوریکه ممکن است یک خواب خاص و معین توسط چند نفر به چند صورت تفسیر و تأویل گردد گواینکه در این رابطه کتب مختلفی به عنوان "تعبیر خواب" در فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف نگاشته شده‌اند. تفسیر خواب‌ها گاهاً آنچنان در زندگی اقوام و ملت‌ها تأثیر گذار بوده اند، که ممکن بوده است، قومی را به خوشبختی برسانند و یا آن‌ها را کاملاً مضمحل و حتی منقرض گردانند.

در بخشی از کتاب فروشنده رویاها می‌خوانیم:

پرنسس آنگاه این چنین اقدام کرد. او ابتدا پیشانی خود را بر کف زمین صومعه گذاشت و سپس به درگاه قادر مطلق و توانا دعا کرد که صومعه و خواهران روحانی را از کلیه بلیّات و خطرها دور سازد. از خارج صومعه هنوز صدای انفجار و ترق و تروق حاصل از برپا شدن آتش بزرگ به گوش می‌رسید. آتشی که سربازان پادشاه افروخته بودند، بزودی تمامی ساختمان‌های بالای تپه را در بر می‌گرفت و آن را در آستانه نابودی قرار می‌داد.

ترس و وحشتی عظیم همه جا را فرا گرفته بود. خواهران روحانی آمادۀ ترک کردن صومعه می‌شدند لذا هر آنچه متعلق به خودشان بود، بر می‌داشتند. آن‌ها سعی می‌کردند تا خودشان را به هر طریق از دست سربازان بیرحم پادشاه و آتش سرکشی که همه جا را در بر گرفته بود، نجات دهند. "خوآن-ین" به تنهائی در داخل اتاق باقی مانده بود و خاضعانه به درگاه خداوندگار عالم دعا می‌کرد، تا به طریقی به همه آن‌ها کمک نماید.

کلمات کلیدی: داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، کتاب فروشندۀ رؤیاها، The Seller of Dreams، Henry Beston، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.