دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مجموعه داستان گروهی چوک 5

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مجموعه داستان گروهی چوک 5

کتاب مجموعه داستان گروهی چوک 5 شامل داستان‌هایی از نویسندگان ایرانی است که عضو کانون فرهنگی چوک هستند.

در بخشی از کتاب مجموعه داستان گروهی چوک 5 می‌خوانیم:

مریم گفت: «کباب بخوریم؟»
گفتم: «مگر گرسنه ای؟ همین یک ساعت پیش پیتزا خوردیم.»
گفت: «هوس کردم. کباب برۀ نیم‌پز. کمی خون آلود. مثل دل و جگر خونچکان»

منتظر بودم چراغ راهنمایی سبز شود. بخاری ماشین را یک درجه کم کردم و شیشه را پایین دادم. کمی برف در گوشه و کنار دیده می‌شد. از مریم خوشم می‌آمد. پسرهای دانشگاه دنبالش بودند که قراری باهاش بگذارند و حالا کنار من بود.
گفت: «چرا ساکتی؟ پس کباب بخوریم. برویم یک جایی یک کباب بره حسابی بخوریم. اگر نه نیاوری، آن وقت به همه می‌گویم که چه پسر خوبی هستی»

هر بار که سرش را به طرفم می‌چرخاند و حرف می‌زد، گرمای نفسش با بوی دارچین به صورتم می‌خورد. آدامس دارچینی جویده بود شاید.

گفتم: «لاف می‌زنی. بعد از لمباندن آن پیتزا قد یک بالش، مگر باز هم جا داری؟ باید آزمایش کنم که جا داری یا نه.»

دستم را به طرف شکمش بردم. زد روی دستم. هیچ وقت نمی‌شد فهمید تا کجا می‌گذارد پیش بروم. تا به حال دستم بهش نخورده بود. فرصت نمی‌داد.

کلمات کلیدی: مجموعه داستان گروهی چوک، مجموعه داستان، داستان کوتاه، pdf داستان رایگان، داستان ایرانی، دانلود داستان کوتاه، pdf داستان های کوتاه، دانلود کتاب داستان، داستان فارسی، مجموعه داستان کوتاه، دانلود داستان ایرانی، دانلود داستان pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.