دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چرا گوگل برخی وب‌سایت‌ها را جریمه می‌کند؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چرا گوگل برخی وب‌سایت‌ها را جریمه می‌کند؟

کتاب چرا گوگل برخی وب‌سایت‌ها را جریمه می‌کند؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با جریمه‌های گوگل و دلایل آن آشنا می‌کند.

زمانی که می‌خواهید صفحه‌ وب خود را بهینه نمایید، صرف نظر از دنبال کردن استراتژی‌های بازاریابی، باید دستورالعمل‌های گوگل را بدانید. هدف اصلی گوگل دادن اطلاعات دقیق، منحصر به فرد و کارآمد به کاربران می‌باشد. به همین دلیل الگوریتم‌هایش را به طور متناوب اصلاح می‌نماید تا هر وبسایت به میزان لیاقتش بازدید داشته باشد.

در بخشی از کتاب چرا گوگل برخی وب‌سایت‌ها را جریمه می‌کند؟ می‌خوانیم:

جریمه‌های گوگل چیست؟
اگر ترافیک وبسایت شما کاهش ناگهانی داشته و به دنبال آن رتبه شما در گوگل کاهش یافته است، احتمالاً به این دلیل است که شما از طرف گوگل جریمه شده‌اید. این جریمه‌ها بر رتبه‌ وبسایت در نتایج جستجوی گوگل تاثیر منفی دارند؛ جریمه‌های گوگل می‌توانند بر اثر بروزرسانی یک الگوریتم یا استفاده از  سئو بلک‌هت بوجود بیایند.

تشخیص یک تحریم یا جریمه از طرف گوگل
هیچ کس دوست ندارد که برای گوگل محبوب نباشد؛ بنابراین ما باید مطابق با الزامات و الگوریتم‌های آن پیش برویم. برای این کار، ابتدا باید دلایلی که ممکن است به خاطر آن‌ها گوگل ما را جریمه کند بشناسیم.

کلمات کلیدی: جریمه سایت توسط گوگل، جریمه های گوگل، علت جریمه گوگل، کپی برداری از مطالب سایت، کپی برداری از سایت، کلمات کلیدی تکراری، کپی مطالب از سایت دیگر، google، جریمه google،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.