دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کوکی چیست و چگونه می‌توان آن را غیرفعال کرد؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کوکی چیست و چگونه می‌توان آن را غیرفعال کرد؟

کتاب کوکی چیست و چگونه می‌توان آن را غیرفعال کرد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از سوالات مهم کاربران وب درباره‌ی کوکی و چرایی استفاده از آن می‌پردازد.

برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب، روز به روز روش‌های جدیدی را به کار می‌گیرند تا وبگردی را ساده‌تر کنند. راحتی استفاده از وب سایت‌ها یکی از گزینه‌هایی است که همواره توسعه دهندگان بر آن تأکید دارند. از این رو کوکی‌ها را برای بهبود تجربه کاربران به کار گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب کوکی چیست و چگونه می‌توان آن را غیرفعال کرد؟ می‌خوانیم:

کوکی (Cookie) عبارت است از؛ یک فایل متنی بسیار کم حجم که از سمت وب سایت‌ها ارسال و در مرورگر رایانه یا گوشی ذخیره می‌شود، تا در بازدید بعدی، از اطلاعات ذخیره شده در آن استفاده گردد. کوکی‌ها مواردی مثل اطلاعات ورود، شخصی سازی‌ها و … را ذخیره می‌کنند.

احتمالاً برای شما هم پیش آمده، برای بار اول که وارد سایتی می‌شوید، نیاز به وارد کردن اطلاعات کاربری دارید. اما برای دفعات بعدی اطلاعات به صورت خودکار وارد شده و سایت برایتان بارگذاری می‌شود. این کار توسط کوکی‌ها انجام شده است.

به طور کلی کوکی‌ها برای تسهیل در روند بارگذاری سایت برای کاربرانش کاربرد دارند. وقتی یک وب سایت رفتار و سلیقه کاربرانش را بداند، بهتر می‌تواند خدمات رسانی کند. از این رو کوکی‌ها با اهمیت هستند و اکثر سایت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

کلمات کلیدی: کوکی چیست، کاربرد کوکی ها، استفاده از کوکی ها، کوکی مرورگر کجاست، کوکی ها کجا ذخیره میشوند، حذف کوکی چه مزایا و معایبی دارد، حذف کوکی ها، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.