دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سوزش معده به روایت تصویر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سوزش معده به روایت تصویر

کتاب سوزش معده به روایت تصویر نوشته‌ی علی اصغر صفری فرد، به شما کمک می‌کند تا بتوانید آن دسته از عادات غذایی را که نیاز به تغییر دارند، در نظر بگیرید.

سوزش معده در هر شخصی تفاوت دارد. دلایل آغاز کننده‌ی سوزش معده در مورد شما ممکن است با فرد دیگر متمایز باشد. برای مثال، این امکان وجود دارد که شما غذاهای تند و پر از ادویه را در مقایسه با یک فرد دیگر مبتلا به سوزش معده، بهتر تحمل کنید.

در بخشی از کتاب سوزش معده به روایت تصویر می‌خوانیم:

محققان، جویدن آدامس را بعد از هر وعده غذایی توصیه می‌کنند. جویدن آدامس تولید بزاق را تحریک می‌کند. از آن جایی که ترشح بزاق، باعث خنثی شدن اسید معده می‌شود، معده را برای انتقال سریع‌تر محتویات آن به طرف روده کوچک تحریک کرده و منجر به خالی شدن مسیر، قبل از شروع سوزش معده می‌گردد. توصیه می‌شود برای جلوگیری از شل شدن دریچه پایینی مری، طعم آدامس، نعناعی نباشد.

نکاتی بیشتر در مورد سوزش معده
چه راه‌های دیگری برای درمان سوزش معده وجود دارند؟ بعد از میل کردن غذا دراز نکشید. بین شام و زمان خواب، حداقل سه ساعت فاصله باشد.
از آن جایی که سیگار کشیدن و داشتن وزن اضافه ممکن است احتمال ابتلا به سوزش معده را زیاد کند، به سمت شیوه زندگی سالم‌تر و دوری از این موارد موارد قدم بردارید.

کلمات کلیدی: تغذیه سالم pdf، دانلود کتاب اصول تغذیه pdf، رژیم غذایی برای مشکل معده، غذاهای تقویت معده، درمان سوزش معده، علت سوزش معده، علت سوزش معده چیست، دلایل سوزش معده، علت سوزش معده در شب، سوزش معده بعد از غذا، درمان گیاهی سوزش معده، درمان درد معده، اسیدی شدن معده، تغذیه سالم، بهترین غذا برای زخم معده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.