دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امان نامه گناه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امان نامه گناه

کتاب امان نامه گناه نوشته‌ی بیتا سلیمیان، در زمینه‌ی ترویج فریضه‌ی بزرگ الهی یعنی حجاب است و موجب درک بهتر و بیشتر این فضیلت و تبعات منفی منکر بدحجابی می‌شود.

در بخشی از کتاب امان نامه گناه می‌خوانیم:

در روزگاری که ما زندگی می‌کنیم افکار غلطی بر باورهای جامعه سایه افکنده که در خیال خام خودمان حقیقت می‌پنداریم. اگر مسلمانی و حضرت محمد صلی الله علیه و اله به عنوان آورنده دین مبین اسلام قبول داری پس به سخنش گوش کن و عمل کن که هیچ عمل نیکی از تو پذیرفته نخواهد شد به واسطه قبول رکن اصلی دینت یعنی نماز.

پس‌ ای مسلمان که خروار خروار عمل خیر و کارهایی انسان دوستانه می‌کنی اما نمازهایت قضا می‌شود بدان و آگاه باش که
به پشیزی نمی‌ارزد و تو از زیانکاران خواهی بود برو و نمازت را اصلاح کن. به فرموده مولایمان علی علیه السلام اعمال تو
تابع نماز توست. پس اعمال نیکت و کمکت به خیریه‌ها برای حظ نفس است نه برای رضای خدا که اگر برای رضای خدا بود
آن عملت بر روی گناهت بدحجابی تأثیر می‌گذاشت و حرف خدا را تکه تکه نمی‌کردی عمل نیک را قبول داری ولی حجاب را نه معاذالله ما به کجا می‌رویم.

کلمات کلیدی: فلسفه حجاب pdf، دین اسلام pdf، دانلود کتاب مذهبی pdf، کتاب های اسلامی pdf، حجاب، آثار و فواید حجاب، آثار عفاف و حجاب، نتایج حجاب، اثرات حجاب، خوبی های حجاب، تحقیق درباره ی فواید حجاب، تاثیر حجاب در زندگی، اهمیت حجاب و عفاف، آثار فردی حجاب، گناه چیست، گناه شناسی، دوری از گناه، گناه کردن، زمینه گناه، راههای ترک گناه، عادت به گناه، راههای نزدیک شدن به خدا، راههای دوری از گناه، چگونه از گناه دوری کنیم، اصول دین، آشنایی با نماز، نماز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.