دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سرود یکتا پرستی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سرود یکتا پرستی

با وجود اینکه اقامه نماز به عنوان سنتی دینی در جوامع اسلامی قدمتی بس دیرینه دارد، برای بسیاری از مسلمانان هنوز هم پرسش های بسیاری دربارة این فریضه وجود دارد که یا بی پاسخ مانده اند و یا پاسخ آنها به زبانی بیان نشده اند که اندیشه های جستجوگر را اقناع کند. به راستی چرا باید نماز بخوانیم؟ «این ایستادن و خم شدن، این نشستن و به خاک افتادن و با هر یک کلماتی گفتن، چه معنی دارد؟»

درست است که برپایی نماز، جامۀ عمل پوشاندن به فرمان الهی است، اما اگر از فلسفۀ آن آگاه نباشیم، جز این نمی توان انتظار داشت که از آن کالبدی بی روح و عادتی بی ثمر بیش نماند ـ چنانکه برای بسیاری از ما چنین است. کتاب "سرود یکتاپرستی" مجموعۀ چهار گفتار و یک نوشتار است از شهید آیت الله دکتر بهشتی دربارة چیستی و فلسفۀ نماز و مسایل مربوط به آن: دربارة روح و نقش "سرود یکتاپرستی".

کلمات کلیدی: آیت الله بهشتی، دیدگاههای آیت الله بهشتی، اسلام شناسی، نماز، فلسفه نماز، یکتاپرستی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.