دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب استان شناسی لرستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب استان شناسی لرستان

کتاب استان شناسی لرستان از دروس پایه‌ی دهم دوره‌ی دوم متوسطه است. استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان 28308 کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و 760 هزار نفر جمعیت دارد. لرستان تنها استان ایران است که به دلیل اهمیت فوق‌العاده تاریخی یکی از 4 بخش اصلی موزه ملی ایران را به خود اختصاص داده است. لرها مردمانی هستند که از نظر قومی جزئی از مردم کرد به شمار نمی‌آیند.

کلمات کلیدی: فرهنگ لرستان، جاهای دیدنی لرستان، استان شناسی، پایه دهم، پایه ی دهم دوره ی دوم، کتاب های پایه دهم، استان لرستان، درباره لرستان، جاذبه های لرستان، طبیعت لرستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.