دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب‌و‌کار شما می‌گذارد؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب‌و‌کار شما می‌گذارد؟

کتاب گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب‌و‌کار شما می‌گذارد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی تأثیر افزودن عناصر بازی به مشاغل با هدف تشویق مشارکت می‌پردازد. احتمالاً درباره‌ی گیمیفیکیشن شنید‌ه‌اید و شاید با خود فکر کرده‌اید که حتماً ربطی به بازی‌های رایانه‌ای دارد، درست حدس زدید، اما آیا می‌دانید که ارتباطش با کسب‌وکارها دقیقاً چیست؟

در بخشی از کتاب کتاب گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب‌و‌کار شما می‌گذارد می‌خوانیم:

فعالیت مستمر و پایدار در دنیای کسب‌وکار علاوه بر تعیین و پایبندی به استانداردهای متعالی و کیفیت بالا، نیازمند ایجاد رابطه‌هایی در سطح عاطفی و روانی است. البته اینکه میزان آگاهی و توجه نسبت به برند خود را افزایش بدهید و به دنبال جذب مشتریان بیشتری باشید چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشید؛ اما چالش تأثیرگذار بعدی که در پیش رو خواهید داشت حفظ آن مشتریان و ایجاد و تثبیت حس وفاداری در آن‌ها است. این همان‌جایی است که چیزی موسوم به «گیمیفیکیشن» به کارتان خواهد آمد.

گیمیفیکیشن چیست؟
گیمیفیکیشن که در زبان فارسی به عبارت‌هایی مانند «بازی‌وارسازی»، «بازی‌کاری»، «بازی‌سازی» و «بازی‌آفرینی» ترجمه شده، فرآیند استفاده از محرک‌ها و مکانیزم‌های بازی در محیط‌هایی است که اساساً به طور معمول با بازی سنخیتی ندارند. هدف از گیمیفیکیشن برانگیختن تعامل بیشتر، مفرح کردن فضا و تأثیرگذاری بر رفتارها و ایجاد رفتار مورد نظر است.

گیمیفیکیشن چه «نیست؟»
شاید هنگامی‌که از گیمیفیکیشن صحبت می‌کنیم به یاد بازی‌هایی بیفتید که صرفاً با اهداف تجاری تولید می‌شوند؛ اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که ما در گیمیفیکیشن چیز کاملاً جدیدی را از صفر شروع نمی‌کنیم، بلکه با تکیه بر آن دسته از مؤلفه‌ها و تکنیک‌های انگیزشی موجود در بازی‌ها که باعث جذابیت و درگیر ساختن مخاطب می‌شود، تلاش می‌کنیم تا تأثیر تجربه‌های کنونی را تقویت کرده و درنهایت به هدف مورد نظر دست پیدا کنیم.

کلمات کلیدی: گیمیفیکیشن در ایران، تئوری گیمیفیکیشن، مزایای گیمیفیکیشن، گیمیفیکیشن در کسب و کار، کتاب گیمیفیکیشن، کتاب بازی کاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.