دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازی کاری؛ نگاهی به شکل گیری مفهومی نو در عرصه فضای مجازی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازی کاری؛ نگاهی به شکل گیری مفهومی نو در عرصه فضای مجازی

مهدی فریمانی در کتاب بازی کاری؛ نگاهی به شکل گیری مفهومی نو در عرصه فضای مجازی، به معرفی مفهوم بازی کاری (Gamification) پرداخته است. مفهومی که به تازگی مطرح شده و کاربردهای فراوانی در حوزه‌های آموزش، فناوری اطلاعات، مدیریت، کسب و کار و توانمندسازی منابع انسانی یافته است.

پیداست که شناخت، تحلیل و تسلط بر مفاهیم و رویکردهای جدید به ویژه در بسترهای اجتناب ناپذیری چون فضای مجازی، لازمه اصلی تعامل و مدیریت فرصت‌ها و تهدیدهای برآمده از آن خواهد بود. 

طبق تعریف این کتاب، بازی کاری به معنای استفاده از اندیشه بازی ساز (Game-design thinking) و استفاده از مکانیزم‌ها، تکنیک‌ها و المان‌های بازی، بویژه بازی‌های کامپیوتری، در بسترهای دیگر (بجز بستر بازی) برای ایجاد خشنودی و افزایش اشتیاق کاربران، حل مسائل، بهبود فرایندها و یادگیری در آن بسترها می‌باشد. همچنین برای درک بهتر بازی کاری باید به تفاوت آن با زمینه‌های مشابهی مانند بازی‌های جدی، شبیه سازی و نظریه بازی‌ها توجه داشت. 

مهمترین مباحث مطرح شده در این کتاب عبارتند از: تعریف مفاهیم بازی و بازی کاری، بازی کاری یا بازی نمایی، تاریخچه بازی کاری، تاثیرگذاران در بازی کاری، مکانیزم‌های بازی و انگیزاننده رفتاری، کاربردهای بازی کاری، مثال‌های کاربردی از بازی کاری و روند و آینده بازی کاری.

کلمات کلیدی: Gamification، فناوری اطلاعات، بازی های کامپیوتری، تاریخچه بازی کاری، رسانه های دیجیتال، دانلود رایگان کتاب بازی کار، بازیکاری، بازی های رایانه ای، کتاب بازی کاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.