دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سماق؛ خواص و کاربردها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سماق؛ خواص و کاربردها

کتاب سماق؛ خواص و کاربردها نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، به بررسی ویژگی‌های بی‌نظیر گیاه سماق می‌پردازد. گیاهان نقش بارزی در تأمین نیازهای غذایی و دارویی بشر از هزاران سال پیش بر عهده داشته‌اند؛ ولیکن افزایش شناخت تدریجی تجربی و آگاهانه جوامع انسانی از خواص گیاهان باعث گردید تا برخی را بر برخی دیگر ترجیح دهند و کاربردهای بیشتری بر آن‌ها محول شوند.

گیاه سماق (Somac) و مشتقات حاصل از آن به طور روزانه در بسیاری از نواحی جهان به ویژه خاورمیانه استفاده می‌شود. کاربرد سماق سابقه‌ای بسیار طولانی دارد اما پژوهش‌های جدید بر کاربردهای سنتی آن مهر تأیید زده‌اند. خواص ضد باکتریایی، آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی سماق توانسته است، توجه بسیاری از محققین را به خود معطوف دارد و بررسی‌های بیشتر و عمیق‌تری را طلب نماید.

کلمات کلیدی: خواص سماق، گیاهان دارویی، داروهای گیاهی، گیاه درمانی، گیاه شناسی، شناخت گیاهان دارویی، درمان گیاهی، خواص گیاهان، داروشناسی گیاهی، طب سنتی، طب سنتی و اسلامی، طب سنتی ایران، تغذیه در طب سنتی، آموزش طب سنتی، درمان سنتی، طب سنتی و مدرن، somac properties and uses،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.