دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سنتز و بررسی نانو ذرات طلا در اندازه‌گیری داروها بر اساس ویژگی تجمع آن‌ها با استفاده از

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سنتز و بررسی نانو ذرات طلا در اندازه‌گیری داروها بر اساس ویژگی تجمع آن‌ها با استفاده از

کتاب سنتز و بررسی نانو ذرات طلا در اندازه‌گیری داروها بر اساس ویژگی تجمع آن‌ها با استفاده از ابزارهای کمومتریکس نوشته‌ی سکینه علیزاده، در مورد نانو فناوری و خصوصاً نانو ذرات طلا، چگونگی سنتز و بررسی پارامتر‌های اسپکتروسکوپیک و سینتیک آن در اندازه‌گیری داروهاست که در این اندازه‌گیری‌ها از روش‌های کمومتریکس بهره برده شده است.

در بخشی از کتاب سنتز و بررسی نانو ذرات طلا در اندازه‌گیری داروها بر اساس ویژگی تجمع آن‌ها با استفاده از ابزارهای کمومتریکس می‌خوانیم:

سینتیک شیمیایی که سینتیک واکنش نیز نامیده می‌شود عبارت است از بررسی سرعت‌های فرایندهای شیمیایی. سینتیک شیمیایی شامل بررسی نحوه تأثیر شریط مختلف آزمایش بر سرعت واکنش شیمیایی و ارائه اطلاعات در مورد مکانیسم واکنش و حالات واسطه و نیز ساختار مدل‌های ریاضی که می‌تواند ویژگی‌های یک واکنش شیمیایی را توصیف کند. سینتیک شیمیایی به تعیین تجربی سرعت‌های واکنش می‌پردازد که از آن قانون‌های سرعت و ثابت‌های سرعت بدست می‌آیند.

قوانین سرعت نسبتاً ساده برای واکنش‌های درجه صفرم (که سرعت‌های واکنش آن‌ها مستقل از غلظت است)، واکنش‌های درجه اول، واکنش درجه دوم وجود دارد و می‌تواند برای بقیه نیز بدست آید. در واکنش‌های متوالی مرحله تعیین سرعت مرحله تعیین سرعت اغلب سینتیک را تعیین می‌کند. در واکنش‌های متوالی درجه اول یک حالت پایدار تخمینی می‌تواند قانون سرعت را ساده کند. انرژی فعالسازی برای یک واکنش به صورت تجربی از طریق معادله آرنیوس و معادله ایرینگ تعیین می‌شود. فاکتورهای اصلی مؤثر بر سرعت واکنش عبارتند ازحالت فیزیکی واکنش‌گرها، غلظت‌های واکنش گرها، دمای انجام واکنش و حضور یا عدم حضور کاتالیزگر در واکنش.

کلمات کلیدی: نانو، نانو تکنولوژی، فناوری نانو، روش های سنتز، کاربردهای نانو، فناوری نانو چیست، علم نانو، دانلود کتاب علمی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.