دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جاده بید مجنون

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جاده بید مجنون

کتاب جاده بید مجنون اثر محسن آثارجوی شامل چندین داستان کوتاه است که با زبانی شیوا و روان نوشته شده است.

در یکی از داستان‌های این کتاب می‌خوانیم:

تا چند وقت قبل از ماجرای مریض شدنم در یک کفاشی کار می‌کردم. وقتی مادرم هم مرد و بچه‌ها خانه را فروختند. من بی‌خان و مان شدم. مقداری پول دست صاحب کارم داشتم که آن را گرفتم و پول ویش یک اتاق را دادم. با پولی که برایم باقی مانده بود مقداری اشیای دست دوم، مثل تلویزیون و یخچال دست دوم برای خانه‌ی جدیدم خریدم.
از صبح تا شب کار می‌کردم و وقتی شب به خانه می‌آمدم تلویزیون را روشن می‌کردم و جلویش دراز می‌کشیدم تا خوابم ببرد. بعضی شب‌ها اگر تلویزیون برنامه‌ی مورد علاقه‌ام را نداشت کتابی را تازه خریده بودم مطالعه می‌کردم. همیشه باید یک جوری وقت‌های خالی خود را پر می‌کردم. چون تجربه کرده بودم که هر وقت ذهنم بی‌کار می‌شد به یاد غم و غصه‌هایم می‌افتادم.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان کوتاه جاده بید مجنون، دانلود داستان کوتاه جاده بید مجنون،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.