دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عزت و ذلت در کلام الله

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عزت و ذلت در کلام الله

کتاب عزت و ذلت در کلام الله به قلم شهروز حسنی روشی نوینی را برای پردازش مفهومی به کلمات خداوند در قرآن کریم معرفی می‌کند.

به این ترتیب که با محور قرار دادن یک کلمه خاص تمام آیاتی که آن کلمه و مشتقاتش به نحوی در آن به کار رفته است را لیست می‌کند و خواننده پس از مطالعه این آیات با این روش به ذهنیتی از مفهوم آن کلمه خاص می‌رسد که بسیار نزدیک به معنای واقعی آن در کلام الله است ان‌شا‌الله زمینه ای لازم برای قرآن مجسم شدن جامعه فراهم شود.

در بخشی از کتاب عزت و ذلت در کلام الله می‌خوانید:

اما این شما هستید که یکدیگر را می‌کشید و جمعی از خودتان را از سرزمینشان بیرون می‌کنید، و در این گناه و تجاوز، به یکدیگر کمک می‌نمایند، (و این‌ها همه نقص پیمانی است که با خدا بسته‌اید) در حالی که اگر بعضی از آن‌ها به صورت اسیران نزد شما آینده، فدیه می‌دهید و آنان را آزاد می‌سازید! با اینکه بیرون ساختن آنان بر شما حرام بود. آیا به بعضی از دستورات کتاب آسمانی ایمان می‌آورید، و بعضی کافر می‌شوید؟ برای کسی از شما که این عمل (تبعیض در میان احکام و قوانین الهی) را انجام دهد، جز رسوایی در این جهان، چیزی نخواهد بود، و روز رستاخیز به شدیدترین عذاب‌ها گرفتار می‌شوند. و خداوند از آنچه انجام می‌دهید غافل نیست.

کلمات کلیدی: خداشناسی، کلام خدا، کلام الله، عزت و ذلت در قرآن، عزت و ذلت از دیدگاه قرآن، عزت و ذلت در اسلام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.