دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازخوانی پرونده‌ی ولایت فقیه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازخوانی پرونده‌ی ولایت فقیه

کتاب بازخوانی پرونده‌ی ولایت فقیه به قلم مسلم شوبکلائی به تحریر درآمده است.

هدایت فرد و جامعه به سوی توحید و یکتاپرستی با ولایتمداری است. تسلیم محض اهل‌بیت بودن از رموز اصلیِ تحقق توحید و رسیدن به مقام عبودیت است و این امر حاصل نمی‌شود جز با امتحانات خداوند، که در همۀ شرایط چه در عصر حضور و چه در عصر غیبت بندگانِ خود را می‌آزماید. آنگاه، بندگان مخلص و جامعۀ خداباور به هدایت ولیّ خدا از آزمون‌ها سرافراز بیرون می‌آیند و مدافع حریم ولایت می‌مانند.

ولیّ خدا قطب‌نمای جامعه و هادی جامعه در گذر از دسیسه‌های پیچیدۀ دشمن و غبارآلودگی فتنه است. سازمان نیز در این گذار، بهره‌مند از راهبردهای ولیّ خدا، دچار کژراهه‌ها و بحران‌های اجتماعی نمی‌شود و در تاریکی راه با نورافکن ولایت مسیر را گم نمی‌کند. این ولیّ خدا است که به انگشت اشارۀ خود مردم را از کژراهه می‌رهاند. با ولیّ خدا است که می‌توان از گرداب فتنه عبور کرد و از بحران‌ها به‌سلامت گذشت.

تحقق جامعۀ مطلوب سعادتمند و زندگی سالم در گرو پیروی از اسلام ناب است و عمود خیمۀ اسلام ولایت است. با ولایت است که ارزش‌های دینی باقی می‌ماند و ندای دینداری و فریاد رستگاری که اسلام ناب برآورده است به جهان مخابره می‌شود؛ هدایت اسلامی و تحقق شریعت و اجرای احکام اسلامی جز با محوریت ولایت و در پرتو نظامی مقتدر و هماهنگ با جهان‌بینی اسلامی که ولیّ خدا راهبری‌اش را به دست گرفته است ممکن نیست.

این و بیش از این‌ها در ولایتمداری و حرکت در مسیری که ولیّ خدا مشخص می‌کند نهفته است. با این‌همه اهمیت، آیا به خود حق نمی‌دهید چند صفحه‌ای دربارۀ ولایت فقیه بخوانید و چند دقیقه‌ای وقت بگذارید؟

کلمات کلیدی: ولایت فقیه، فقه، علوم فقهی، علم فقه، نظریه ولایت مطلقه فقیه، اسلام شناسی، ولایت در اسلام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.