دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

کتاب صوتی «قورباغه را قورت بده» نوشته برایان تریسی، سخنران انگیزشی کانادایی، است.

برایان تریسی، که تاکنون چهار بار نیز به ایران سفر کرده، در جهان نماد «خودیاری» است و نامش با مهم‎ترین مفاهیم این حوزه از جمله رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت، روان‌شناسی موفقیت، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌وکار گره خورده است.

او از سال 1984 «شرکت بین‌المللی برایان تریسی» را بنیان نهاد و تاکنون بیش از 70 کتاب نوشته که به عمده زبان‌های دنیا ترجمه شده است.

کتاب صوتی «قورباغه را قورت بده»، یکی از مشهورترین آثار تریسی که به زبان‌های مختلف ترجمه شده، در 21 فصل تدوین شده است.

شاید بتوان گفت پیام اصلی کتاب صوتی «قورباغه را قورت بده»، این جمله در پیشگفتار کتاب است: «تنها با تغییر شیوه فکر کردن، کار کردن و پرداختن به جریان ناتمام مسئولیت‌هایی که هر روزه بر سرتان سرازیر می‌شود، می‌توانید زمان و زندگی‌تان را کنترل کنید... در تمام دوره کاری‌ام یک حقیقت را فهمیدم: کلید موفقیت، کامیابی، احترام، جایگاه و شادی در زندگی، توانایی تمرکز بر مهم‎ترین کار، انجام درست آن و به اتمام رساندن آن است. این بینش کلیدی، روح و قلب این کتاب است.»

تریسی پس از سال‌ها سخنرانی انگیزشی معتقد است کلید دستیابی به موفقیت و بهره‌وری بیشتر این است که این عادتِ زندگی‌تان شود که انجام کارهای اصلی‌تان اولین کار هر روز صبح‌تان باشد. باید عادت "خوردن قورباغه‌تان" قبل از هر کار دیگری را، بدون آنکه زیاد به آن فکر کنید، در خود پرورش دهید.

تریسی در کتاب صوتی «قورباغه را قورت بده» چنین می‌اندیشد: 95 درصد از موفقیت شما در زندگی و کار با نوع عاداتی تعیین می‌شود که در طول زمان ایجاد کرده‌اید. عادت تعیین اولویت‌ها، غلبه بر پشت گوش انداختن و شروع مهم‎ترین کارتان، مهارتی ذهنی و جسمی است و برای ایجاد عادت تمرکز در خود به سه ویژگی کلیدی نیاز دارید که همگی یادگرفتنی‌اند: تصمیم‌گیری، نظم و اراده.

در بخشی از کتاب صوتی «قورباغه را قورت بده» می‌شنویم:

«برای داشتن بهترین عملکرد، باید مشوق خودتان باشید. باید عادت کنید مربی خودتان باشید و خودتان را تشویق کنید که بهترین بازی‌تان را انجام دهید. برای اینکه همیشه انگیزه داشته باشید باید تصمیم بگیرید که کاملا مثبت‌نگر باشید. باید تصمیم بگیرید به حرف‌ها، کارها و واکنش‌های دیگران و موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید، مثبت جواب دهید. نباید بگذارید مشکلات و موانع اجتناب‌ناپذیر زندگی روزانه‌ بر حال و احساسات شما تاثیر بگذارند.»

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، Brian Tracy، Eat that Frog، موفقیت در زندگی، رسیدن به خواسته ها، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، دانلود کتاب انگیزشی، موفقیت، موفقیت شخصی، دانلود کتاب موفقیت،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.