دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مزاحمت تلفنی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مزاحمت تلفنی

کتاب مزاحمت تلفنی درباره‌ی جرم مزاحمت‌های تلفنی و به قلم فرحناز انگوتی نوشته شده است. جرم پدیده‌ای است اجتماعی - انسانی که هیچ جامعه‌ای از گزند آن در امان نیست، متناسب با زمان و مکان و شرایط اجتماعی فرهنگی، اقتصادی هر جامعه، بزه‌های گوناگونی دامن گیر آن جامعه می‌گردد.

به عبارتی دیگر تمام پدیده‌ها و مصنوات ساخت دست بشر به اقتضای هدف اولیه و ذاتی خویش، موجب آرامش و آسایش جامعه هستند اما در عین حال قابلیت تبدیل به وسیله‌ای جهت بر هم زدن آن را نیز دارند. مصداق بارز این سوء استفاده‌ها که شناخته‌ترین آن‌ها در میان جامعه ایرانی است، ایجاد مزاحمت از طریق تلفن برای سایر کاربران دستگاه فوق می‌باشد. مزاحمت تلفنی به مثابه یک بیماری اجتماعی علاوه بر سلب آسایش و آرامش فکری سبب ضرر و زیان اعم از مادی و معنوی نیز می‌شود.

با توجه به افزایش روز افزون سوء استفاده از تلفن و سایر دستگاه‌های مشابه مقنن با هدف حمایت و جلوگیری از تعدی به امنیت روانی و جسمی شهروندان آن را به عنوان یک پدیده جنایی جرم انگاری کرده است. چه در حال در زندگی شهری باید تا حدی معقول، فردگرایی و منافع شخصی مهار گردد و منافع جمعی جایگزین آن شود.

کلمات کلیدی: حقوق، مراحم تلفنی، جرم مزاحمت تلفنی، کتاب های حقوقی جزا، جرم شناسی، جرم مجازات تلفنی، مجازات مزاحمت پیامکی، جرم فحاشی با پیامک، جریمه نقدی مزاحمت تلفنی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.