دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چطوری با آدم‌های بدبین برخورد کنیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چطوری با آدم‌های بدبین برخورد کنیم

منظور از آدم بدبین در کتاب چطوری با آدم‌های بدبین برخورد کنیم نوشته روح الله آقالر کسی است که بیش‌ از اندازه محتاط و شکاک است.

پارانویا همان بیماری‌ای است که خیلی‌ها از آن با نام بدبینی و سوءظن یاد می‌کنند و البته این موضوع درست نیست هرچند در ذهن بسیاری از افراد جا افتاده است. اگرچه بدبینی و سوءظن جزو علائم این بیماری هستند ولی این همه ماجرا نیست. این بیماری زیرمجموعه اختلالات شخصیتی قرار می‌گیرد و با اینکه بیمار پارانویا نقاط مشترکی با بیمار اسکیزوفرنی دارد ولی از خیلی جهات با یکدیگر تفاوت دارند.

تقسیم‌بندی بدبین‌ها ازنظر این کتاب به شرح زیر است:

الف -شخصی که بیمار است و باید به روان‌درمانگرها معرفی شود و تحت معالجه قرار گیرد.
ب -یک فرد معمولی است که عینک بدبینی به چشمش زده و همه را با آن نگاه می‌کند!
ج -یک فرد معمولی که فقط نسبت به بعضی افراد مثل همسر خود بدبین است.

کلمات کلیدی: بدبینی، مبارزه با بدبینی، پارانویا، درمان پارانویا، علت پارانویا، درمان شک و بدبینی، شک و سوء ظن، چگونه با افراد بدبین رفتار کنیم، نحوه برخورد با افراد بدبین، بهترین طرز برخورد با افراد شکاک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.