دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 120 فرمان برای مدیریت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 120 فرمان برای مدیریت

کتاب 120 فرمان برای مدیریت، گزیده‌‌ای از کارها و عملکردهایی است که باید برای مدیریت انجام دهیم.

مدیریت از دید کارکردی شامل وظایفی هم‌چون برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، سازماندهی، نوآوری، هماهنگی، ارتباطات، رهبری، انگیزش و کنترل می‌گردد. این نوع تعاریف از مدیریت اگر چه با کمی و کاستی یا فزونی‌هایی در واژه‌های بیان‌کنندهٔ وظایف روبروست، اما به نظر روان‌تر از تعاریفی است که می‌کوشند، مدیریت را محصور یک ویژگی خاص نمایند یا ارزش فلسفی خاصی به مفهوم بیفزایند. با این‌حال، تعاریف متعدد از مدیریت با توجه به کارکردهای آن از سوی محققانی چون فایول یا گیولیک دارای تفاوت‌هایی است که به‌سادگی نمی‌توان از آن‌ها گذر کرد. آنچه واضح است علم مدیریت هنوز نتوانسته است تعریف خود را مدیریت کند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب مدیریت، آموزش اصول مدیریتی، آموزش مدیریت و رهبری، 120 فرمان برای مدیریت، کتاب 120 فرمان برای مدیریت، مدیریت، برنامه ریزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.